Medya:Filiz / Naomi Watts.
☺☺☺☺❤❤❤❤❤Ali neden beni arıyordu çok merak ediyordum, bunu öğrenmem gerekiyordu ama şu an zamanı değil . Alinin gittiğine emin olduğum an hiçbirşey olmamış gibi eve girdim, suratımı ne kadar toparlamaya çalışsamda endişe bir türlü izin vermiyordu.Hızlıca merdivenlerden çıkarken dalgınlıktan dolayı elimdeki kıyafet çantasını düşürdüm.off sinir şey, tam almak için uzanmıştım ki savaşın benden önce davrandığını anlamam çok geç olmadı. Teşekkür eder gibi bakıp tebessüm ettim , ama suratıma bakmayı kesmemişti. Bu sefer endişeli baktım aceba birşeyler çaktı falan diye, fakat hala donuk bakıyordu . en sonunda dayanamadım ve "neden öyle bakıyorsun ?" " eyleiner'inin birinin kuyruğu yamuk olmuş sanırım, fakat tam Çözemedim.bakış açısından kaynaklı da olabilir" bu çocuk harbi mal . ciddi ciddi takıntılı ,geçen de küplerime takmıştı, hastalıklı. Artık nasıl bir bakış atmışsam içimi okumuş gibi bana sorar gözle baktı "senin takıntılık gibi bir hastalığın mı var ?" ya da başka birşey düşünüyorsun ,farkedilince kusurlara saklanıyorsun ? Fakat ben bu ikinci sorumu kendi içimde kendime sormuştum. Belki cidden birşey düşünüyorsun ve bunu saklıyorsun ,ustaca ama neden bende deniyordu. O kadar uzun zaman dalmışım ki düşüncelere. Savaşın yanımdan geçip gittiğinin yeni farkına vardım.susmakta aslında kabullenmektir ,yada kaçmak . odama yöneldim, anlaşılan çok yorulmuştu beynim, bu saatte uyku istiyordu çantayı kenara koyup uzandım 10 dakika kadar dinlendim sanırım.kalktım fakat odaya dalan helen çok mutlu görünüyordu. "Hadi uyuşuk spor yapalım ,ev çok sıkıcı" "tamam bekle geliyorum canım :)" diyerek tebessüm ettim . eliyle beş işareti yaparak aşağı indi. Anlaşılan 5 dakikam vardı. Hemen altıma eşofman ve üzerime de bir rambo giydikten sonra merdivenlere yöneldim, fakat savaşın ilk kez kapısının açık olduğunu farkettim. İlk kez odasını merak ediyordum. Bir erkek odası ,kesin iğrenç zevkleri vardır, içeri çaktırmadan girdim,anlaşılan kimse yoktu , gözlerim hala alışamadı galiba manzaraya çünkü oda deniz mavisiydi ve arada birkaç farklı renkle dekore edilmiş mobilyalar vardı , perdeler de turkuazdı. ilk kez bir erkekde canlı renkler görüyordum. Bu ilginç ve her yer düzgün fakat bir defter olağanca şekilde karalanmış ,sanki bir plan gibi ,bir eleme gibi, bir çeşit beyin yorma, peki ama savaşın kafasını bu denli karıştıran ne . işte her neyse burada olduğu belliydi. Kağıdı elime aldım her yer birbirine girmişken sadece bir kısım özenle karalanmamış,galiba kaybedilmemesi gereken bir bilgi. Bu bir telefon numarasıydı. Hemen rehberde kaydetmek lazım diyerek tebessüm ettim ve neden bilmem ama telefona kaydettim.bununla onu araştırabilirim.buradan çıksam iyi olurdu.hemen kapıyı kontrol ettim etrafta kimseleri göremeyince de merdivenden aşağı koşmaya başladım. Helenin bana bakışları ok atıyordu .galiba 10 dakika gecikmiştim. Birşeyler uydurup dışarı çıktık, o arada telefonumu açtım ve gelen arama mesaj sayılarını hafızam dahi tutamadı. hiçbirine aldırmadan sildim, zaten tahmin ediyordum mesajlarda neler yazdığını, nerdesin falan filan.
########
30 dakikadır koşuyorduk ,Yoruldum ve ilerideki parkta oturmak için helene seslendim "ben şurdaki parka gidiyorum, fena halde Yoruldum, hadi yetiş sende bana " heleninde bana eliyle onay vermesiyle bir bank bulup oturdum bir kaç dakika sonra telefonum çaldı. "Efendim ali ?" " sana ulaşmaya çalışıyorum lanet arkadaşım , nerdesinnnnn!!!!!" off aman tanrım çok kızgın fakat bu kadar kızacak ne vardı ki "şey bunda kızacak ne var eski bir arkadaşım geldi onda kalıyorum ,merak etme , yarından sonra geri döneceğim" bir kaç saniyelik sessizlik ten sonra "ahhhh , bak öykü tehlikedesin sana anlatmam gereken çok önemli bir şey var ,yarin saat 14:00 da ********** a gel " "tehlike tehlike tehlike! , ne tehlikesi ya benle ne alakası var .hayır senin ne alakan var ve nerden biliyorsun. Dur bir dakika sen ne işler çeviriyorsun? "
" anlatıcam öykü. Simdi kapatıyorum görüşürüz" "görüşürüz". Dedim ve kapattım.yarın savaştan gizli evden çıkmam lazımdı fakat nasıl .sürekli evdeydi, onu evden çıkartacak birşey bulmalıyım.
############
Eve vardığımızda akşam olmuştu ve savaş ikimizede kızmıştı. Neymiş efendim, ben demedim mi size. ne olduğunu bilmiyormuş ,bilse ona göre davranırmış,bu yüzden de etraftaki herşey tehtit olabilirmiş. O kağıtta da öyleydi , herşey yazılı, yazılılar çizili, numaralar isimler ,tek bir tanesi netti .demekki ondan emindi bende onun ne olduğunu bulacağım. Odamıza girdikten sonra hepimiz , bende o numarayı aradım ,ikinci çalıştan sonra "buyrun kimsiniz?" "kusura bakmayın yanlış olmuş sanırım fakat ben nirvana bar'ı aramıştım ?"" Burası wenura Bar bayan "" peki, patronunuzun adı neydi? ""bu bilgiyi sizinle paylaşamam , iyi günler"dedi kapattı. Bu ne ya pislik kadın. Şaka gibi ama attım tuttu, aslında seslerden yola çıkmıştım, bardak ve müzik sesleri gelince bar olduğunu anladım. Peki neden savaş bi barla alakalı bir şüpheli arıyor. Tabi ya tüm pis işler orda döner. Demekki orada bir şey var, bir tanıdığı, düşmanı, bu bir mekan numarası olduğuna göre sahibiyle ilgili. Bu işi sonra halledeceğim.çok yorgundum, bu yüzden üzerime pijamalarımı giydikten sonra uzandım ve kendimi uykuya teslim ettim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HERŞEY DEĞİŞECEK
Gizem / Gerilimbir genç kızın aşk,dram,gerilim ve maceralı hayat hikayesi.