1.Bölüm

131 5 0
                                    

Bir ağacın altında uzanıyorduk. Onun dizlerinde uyumak üzereydim. "Seni seviyorum" dedi. Yanağımdakı kızarıklığı gizlemeye çalışarak "Ben de seni" dedim ve kalktım. Tam sarılmak üzereydik ki alarm çalmaya başladı.
Göz bandımı kaldırmadan alarmı bulmaya çalıştım. Uğraşlarım sonucunda alarmı susturdum ve yatağın içinde oturmaya başladım. Göz bandımı kaldırırken bir yandan da rüyamda kimi gördüğümü bulmaya çalışıyordum. Yatağın içinde bir buçuk dakika bunu düşündükten sonra kim olduğunu bulamayınca yorganı üstünden atarak yataktan kalktım.
Merdivenlerden aşağı inerken "Herkese günaydın" diye bağırdım. Ne annem ne de babam cevap vermedi çünkü bedenleri uyanmış olsa bile ruhları hala uyuyordu.
Kahvaltı hazır olduktan sonra annemin yanağına bir öpücük kondurarak yerime geçtim. Çayımdan bir yudum aldıktan sonra babam,
-- Ece sana bisey söylemem lazım dedi.
Çayımı yuttuktan sonra babam lafına devam etti
-- Biz annenle bir haftalığına tatile gidicez.
-- Ev bana kalıyo yani
-- Sana söyliyeceğim şey de bu işte. Annen ve ben evde tek kalmanı istemiyoruz
-- O zaman ben de Damla da kalırım.
-- Saçmalama! O eve kimin girip çıktığı belli değil. Annesi ve babası da yok diye istediğini çağırıyo. Bir yılda kaç sevgili değiştirdiğini ben biliyorum. Diye annem konunun ortasına atladı
Evet Damla'nın annesi ve babası yıllar önce trafik kazasında hayatını kaybetmiş . Damla'yı halası büyütmüş. Daha sonra Damla 16 yaşına geldiğinde vefat etmiş. Bu güne kadar birçok sevgilisi olduğu da doğru ama bu kimseyi ilgilendirmez!
Bu düşüncelerden sıyrılarak anneme
-- Anne bir daha Damla hakkında böyle konuşma! Tatile giderken nasıl bana sormuyorsanız benim ne yapacağım da sizi ilgilendirmez. Boğazıma dizilen çay ile birlikte odama çıktım. Damla benim için çok değerli. En zor zamanlarımda hep yanımdaydı.Dolabımın karşısına geçerek göz gezdirdim. Tam o sırada gözüm saate kaydı. Geç kaldığımı farkederek elime geçen ilk şeyleri aceleyle giydiktikten sonra çantamı kaparak kapıya koştum. Ortalıkta kimse yoktu. Sanırım valizlerini hazırlıyolar!
Ayakkabılarımı giydikten sonra bir taksi çevirdim. Tatile gidiyorlar ama bana araba alamıyorlar!
Taksiye binip okula doğru yola çıktım. Acaba bu gün neler yaşayacağız..

Yeni ÇocukHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin