Rozdział 1

307 22 0
                                    

Miłego czytania. To już tu kiedyś było tylko pod innym tytułem.
Powracam z tym opowiadaniem.
***
Kolejny sen. Kolejna prawie bezsenna noc. To już staje się nie do wytrzymania. Ile jeszcze wytrzymam? Komu mogę o tym powiedzieć? Każdy ma swoje problemy, nie mogę, nie potrafię wygadać się o tym co czuje, co myślę. Nikt by tego nie wytrzymał.
Ale skończmy z tym. Zacznijmy od początku.
Jestem Mia Brzoza. Mam 15 lat. Mimo, że nie przeżyłam dużo to nie każdy potrafi sobie wyobrazić co przeszłam. Ostatnio powracają do mnie wspomnienia, których wolałabym sobie nie przypominać. Od jakiegoś czasu dużo się u mnie dzieje. Życie wywraca się do góry nogami.
Wstałam z łóżka mimo, że za oknem nadal było ciemno. Wzięłam telefon, spojrzałam na zegarek i była 00.15. Super! Spałam niecałe dwie godziny! Wiedząc, że już nie zasnę weszłam na Facebooka i sprawdziłam czy jest ktoś z kim mogłabym teraz pogadać. Nie zawiodłam się. Były moje przyjaciółki oraz kilka osób i dziewczyny z takiej konfy. Jedna z moich przyjaciółek to Paula. Ostatnio straciłam z nią taki kontakt jaki miałam jeszcze rok temu. Wie o mnie teoretycznie nic.
Drugą moją przyjaciółką jest Nina. Wie o mnie prawie wszystko. Czuję się przy niej jakby była moją siostrą. Ale teraz nie potrafię się wygadać. Muszę trochę ochłonąć po tym co przed chwilą się stało.

Colourful eyesOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz