34.

1.4K 113 10
                                    

-Hei, Jungkook! 

-Hei! Imi pare rau, dar nu am auzit cand ati intrat. Eram afundat in gandurile mele.Deci ce va aduce pe aici?

-Am venit sa-mi strang lucrurile.*spune Stefania urcand scarile*

-David, vreau sa-ti spun ceva. Imi pare rau pentru scena de aseara.

-Nu-i nimic.*uitandu-se in jos *

-Si promite-mi te rog ca n-ai s-o lasi sa faca vreo prostie.

-Inainte sa promit ceva trebuie sa stii ca .

-Ce!?Ce s-a intamplat ? *spun speriat*

-Shh , mai usor ! Stefania a plecat ieri afara si eu am mers dupa ea , am urmarit-o pana a urcat pe un bloc .Jungkook , daca nu urcam dupa ea ,ar fi sarit de acolo.

Stefania: 

-Haide sa plecam, David.*coborand scarile*

-Vino putin.*spune Jungkook apucandu-ma de mana*

- Lasa-ma odata in pace, Jungkook !

-Nu pot!*dand cu pumnul in perete*

-De ce iti bati joc de mine? Cat de proasta ma crezi ?Crezi ca eu nu am sentimente ?Crezi ca nu vad ca iti place sa faci misto de mine ?

-Nu stiu de ce m-am intors la Anna. Sunt doar un idiot si stiu ca te ranesc , stiu ca nu te merit nici macar o secunda , nu vreau sa te oblig sa mai ramai langa mine , pentru ca iti fac rau .

-Crezi ca eu nu stiam ca o sa ma ranesti !?Am stiut ca asta o sa se intample de la inceput ,dar am ales sa risc pentru ca chiar te iubeam ! Inca te iubesc , am sa te iubesc mereu ,indiferent daca iti pasa sau nu. Si  oricum nu e nevoie sa ma obligi sa raman cu tine pentru ca oricum nu as mai fi ramas dupa cat rau mi-ai facut, indiferent cat de mult te-as iubi.*plecand*

-Stefania!*spune Alexis imbratisandu-ma*

-Heei!

-S-a intamplat ceva?*ingrijorata*

-Incetati odata cu intrebarea asta prosteasca! Toata lumea " s-a intamplat ceva?"* strambandu-ma* chiar nu suport intrebarea asta.

-Dar..

-Niciun dar . Nu mai vreau sa fiu intrebata vreodata daca mi s a intamplat ceva, nu va mai prefaceti ca va pasa. Scuza-ma o secunda.*raspunzand la telefon* Da?

-Buna Stefania ,ce faceti ? Sunteti bine?

-Da, suntem bine!

-Ma bucur mult !Am sunat sa va spun ca va puteti intoarce la apartament astazi .

-Ce era?*spune Alexis*

-Doamna MinHee mi-a spus ca ne putem intoarce acasa.

-Super!Merg sa ii spun lui TaeTae ca o sa plec.

Dupa cateva minute Alexis a coborat , apoi David ne-a dus cu masina pana acasa .
Cand am coborat ,m-am dus in spate sa imi scot bagajele si l-am vazut pe Jungkook peste strada alergand spre noi.
M-am uitat in stanga mea si am vazut o masina care se apropia cu o viteza foarte mar. David a venit spre mine si m-a luat in brate ,acoperindu-mi urechile si tinundu-mi capul pe pieptul lui .Voiam sa ma intorc cu capul spre autostrada, dar David ma oprea.

-David ce se intampla ?Lasa-ma sa ma intorc!

-Nu te intoarce, te rog.

M-am zbatut sa ma intorc chiar daca David ma forta sa nu o fac.
.Simteam ca imi cedeaza corpul,nu mai puteam sa reactionez in niciun fel .Alexis venise langa mine si ma tot misca ,dar privirea mea era atintita la Jungkook, care zacea pe asfalt.Cu lacrimi in ochi,am fugit la el lasandu-i pe amandoi plangand .
Am inceput sa-l misc si sa-l strig ,dar nu voia sa-mi raspunda .Voiam sa se ridice si sa vorbeasca cu mine , sa ne impacam ,dar..nu ,nu se mai misca..
Il tot miscam si il imploram sa vorbeasca cu mine ,pana cand a venit o ambulata si David m-a luat de langa Jungkook.

-Lasa-ma!Vreau sa merg langa el !Jungkookieeeee!*plangand*

Dupa 5 ore...

-Baieti!Vine un doctor!*spune Namjoon ridicandu-se de pe scaun *

Mi-am intors privirea usor si am ascultat discutia.

-Cum este ?

-Imi pare rau , dar *facand o pauza* a intrat in coma.

Am lasat capul in jos si am inceput sa plang si mai tare .Stiam ca e posibil ca el sa nu se mai intoarca niciodata.
Mai tarziu dupa ce l-au adus in salon ,am intrat la el fara sa ma vada cineva pentru ca nu aveam inca voie sa-l vizitam .
Dupa catva timp ,usa salonului s-a deschis si doua asistente au venit spre mine dandu-ma afara din salon .

-Dar nu vreau sa plec de langa el!*plangand*

-Domnisoara ,iesiti afara va rugam !Nu faceti altceva decat sa va faceti rau singura!

Imediat in salon si-a facut aparitia Namjoon care m-a rugat sa ies afara .
Cand am iesit pe hol am dat de Anna care parca avea cateva lacrimi in ochi.

-Asculta!*luandu-ma de geaca*Sa nu mai indraznesti sa te apropii de el, ai inteles?Din cauza ta e in starea asta!E NUMAI VINA TA!

Alexis:

A trecut deja o luna de cand Jungkook e in coma , inca speram ca o sa se trezeasca cat de curand.
Stefania nu a mai iesit din camera ei aproape deloc.
Trebuia sa o scotem cumva de acolo.
Am mers cu baietii la usa camerei ei si am batut vreo 10 minute ,cand am vrut sa fortam usa ,ne-a deschis in sfarsit .

-E numai vina mea...*spune usor*

If I fall in love with you... Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum