Uzun bir aradan sonra tekrar merhaba CANLARIIM. Malum teog sınavı olduğu için çok fazla bölüm yayınlayamıyorum. Umarım beğenirsiniiiz.
DIDIDIDIT DIDIDIDIT bu ses ne ya diye başımı yastığımın altına soktum. BİR DAKİKA HEPSİ RÜYA MIYDI YANİ! diye isyan ederken annem ''Bu alarm iyi oldu niye daha önceden düşünmemişim'' diyerek zafer çığlıklarıyla odama daldı. Yemin ederim bu kadın kafayı benle bozdu -_- ya saat daha 08.30 lanet olası kadın!! Bu saatte insan kalkıp ne yapacak?? Yemin ediyorum gıcıklık olsun diye yapıyorsun yaa >_<
Söylenmeyi bırakta çabuk kahvaltıya gel. Tatil için alışverişe gideceğiz diyen anneme ''ne demek istiyorsun yani ben kilo mu almışım'' bakışımı attım. Evet şimdi ne söylendin be Bade, alt tarafı bir alışveriş diyorsunuz ama benim annemi tanımıyorsunuz >_> AVM'de içine canavar giriyor resmen. Tüm mağazalara girip çıkmadan, her yeri tavaf etmeden içi rahat etmiyor kadının <_< Neyse öyle yada böyle gidecektim sonuçta. Kahvaltımı edip hazırlandım. Kot şortumun üstüne siyah bisiklet yaka bir büstiyer giydim ve kıyafetime uygun supergalarımı ayağıma geçirdikten sonra annemin yanına indim. Babamla bir yere gideceği zaman adamı 3.5 saat bekleten kadın makyajına kadar yapıp 1 saattir arabada beni bekliyormuş meğer. Buna göre ya ben cidden uyuşuğum, yada annem konu alışveriş olunca sınırlarını zorluyor. Neyse sevgili iç sesciğim :d biraz sus artık dkdkk. Daha yola çıkalı 10 dakika olmadan hemen söylenmeye başladım.
+Bu nasıl trafik ya bu trafiğin yanında halt etmiş pide kuyruğu yemin ediyorum. Ben demiştim bugün gitmeyelim demiştim hafta sonu gidilmez anneciğim demişt-
cümlemi bitiremeden annem sözümü kesti;
-Evet Badeciğim demiştin, ama sen bunları her alışverişe gittiğimiz zaman diyorsun. Hafta sonuna özel bir durum yok. İstanbul'da yaşıyoruz ve anormal olan trafik değil senin bunu HALA alışamaman kızım....
diye saydırmaya başladı.
Hala konuşmaya devam ediyor ama uzun süredir dinlemiyorum nihahahah :P
***
Sonunda avm'ye gelebilmiştik ve daha iki mağaza gezmeden ''ben acıktım'' deyip burgere dalmıştım. Yok canım kaytarmakla ne alakası var acıktım ben dhdhdh :d Daha hamburgerimi bitirmeden annem tarafından sürüklenmeye başlamıştım. Hayır yani her gün alışveriş yapıyorsun, ne var ben olmadan bana bikini, şort, tişört alsan. Ama yooook onlar illa denenecek değil mi anneçiğim. Off neyse, deneme odalarından birine geçip annemin tüm seçtiklerini denedim. Bir kaçını alıp çıktık. Kafamı telefonuma gömmüş ilerlerken kaya gibi sert birşeye çarptım. Kafamı kaldırdığımda günaha girdiğimi anladım. Çarptığım şey kaya değil kasmış baklavaymışş. Çocuğa ne kadar uzun süre baktıysam ''iyi misin'' diye elini bir sağa bir sola sallamaya başladı. ''Sana bakıpta kötü olmak mümkün mü beeeğ'' diye iç çekerken silkelenip kendime geldim ve ''evet iyiyim'' dedim. Gülümsedi. Anneme doğru ilerlemeye başladım. Öküz müsün Bade insan bir ''sen iyi misin'' diye sorar. Ama şimdi bende haklıyım. Öyle bir kas hayvanını her gün görmüyoruz sonuçta, mallaşmam normal yani kssdk. Neyse sonunda otoparka indik. Annem arabayı park ettiği yerden alırken bir ses duydum. ''Sayın Egeli'' diye bağırdı. 2 kez tekrarladı bunu. Ama ses yankı yaptığı için nereden geldiğini anlamadım. Belki de son yaşadıklarımı fazla takmış olduğum için kafayı yiyiyordum. Arabaya bindim. Bir kaç dakika sonra telefonuma mesaj geldi.
''AAH YAPMA AMA BADE. BENİ GÖRMEMİŞ OLAMAZSIN''
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SAKLANDIĞIM YER
Teen FictionBir tarafta esrarengiz olan herşeye inanan bir kız, diğer tarafta insan öldürmekten zevk alan bir katil. Barlas zevk uğruna sevdiği kızı öldürebilecek mi dersiniz?