#1

513 14 0
                                    

 Merhaba ben Nefi. Bu hikayeyi size 3 kişi olarak yazıyoruz ve diğer hikayelerden isim çalmış gibi görünmemek için kendi isimlerimizi kullanıyoruz. Umarım beğenirsiniz :D Kısa oldu bu bölüm ama diğerleri böyle değil :) İyi okumalar...

Nefi'nin ağzından ;

Sabah alarmın çalmasıyla güzel uykumdan uyandım. Öykü ve Sıla hala uyuyordu ama birisi eksikti.Hey bir dakika Neşe nerdeydi ! Dün Neşe için pek iyi bir gün değildi sevgilisyle tartışmış, üstünede ayağını incitmişti.Çok sakar olduğunu söylemiş miydim ? Düşüncelerimden ayrılarak küçücük evin içinde Neşe'yi aramaya başlamıştım... Mutfaktan ses geldiği zaman koşarak oraya gittim.  Korkuyordum , Neşe güçlüydü ama benim kadar değil . Ayrıca Can'ı çok seviyordu. Kendine zarar verebilirdi.Mutfağa gittiğimde Neşe çikolata yiyordu masada da en az 10 paket vardı,kocamanda bir su şişesi.Bu kız cidden manyaktı yani bir erkek için bu kadar üzülmeye değmezdi. Sıkıca sarıldım ona ahh hadi ama ne yapıyordum ben böyle ! Bu kız benim bütün alışkanlıklarımı bozuyordu. Öykü ve Sıla bunu duysa bana  çok kızarlardı. Neşe'yi sakinleştirip odama geçtim ve üstüme füme salaş kazağımı altına beyaz şortumu giydim ve saçlarımı serbest bıraktım. Odamdan çıktıktan sonra Öykü ve Sıla'yı uyanmış hatta giyinmiş gördüm. Kıyamet kopacak sanırım, hızlı giyinme rekoru kırıyorlardı. Öykü'nün telefonu çaldığında Deniz olduğunu anlamıştım. Öykü'yle 10 dakika geçirmeniz Deniz'i sevdiğini anlamaya yeterdi gerçi o bunu kabul etmiyordu. Cidden bazen çok salak olabiliyorlar (!) Öykü, Deniz'le birlikte dışarı çıkarken Ege'de bizi kafeye götürmeye çalışıyordu. En sonunda kabul ettik. Ama Neşe evde kalmıştı...

Sonraki Hayat.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin