Justin beni almaya geldiğinde bütün hazırlıklar bitmişti. Sadece kuaföre gitmek
kaldı. Justin"Çok güzelsin." dedi ve seslice yutkundu. Ortada öylece dikiliyorduk.
Dayanamadım ve"artık gitsek. Geç kalıyorum da!?" arabaya binmek için tam dışarı çıktıkki davul sesiyle ortada halay çeken Girl ve Cason vardı. Cason beni
görünce "vay! Yenge çok güzel olmuşsun. Loke loke hanımey loke. Hadi gelin halay cegeg. Loke loke..." Girl"lan Cason ne niye halay çekiyoz lan!! Gelin şimdi kuaföre gitçek!."
Cason"hadi gidek. " diye hala halay çekerek arabaya bindi. Bu çocuğa neşe gelmiş.
Aklıma gelen soruyla Girl'e döndüm"Girl bizim ikizlerle Daisy ve Anleina nerde? Girl" yenge Anleina ve Daisy ikizleri alıp kuaföre seni beklemeye gittiler."...
Kuaföre geldikte gelmez olsaydım. Şimdi Girl kuaföre önden gitti. Tabi Cason bende geliyim dedi. Bizde gel dedik. Yani rezil oldum. Çünkü Anleina Girl'e sarkan bir çocuğu dovüyor, Daisy Cason ile halay çekiyor, bense saçımı yaptırdım.
Makyajımı tazeletip hemen kuaförden çıkıp beni almaya gelmiş olan Justin'in arabasına bindim. Diğerleride arabaya bindi ve salona gitmek üzere yola koyulduk.
Justin'in anlatımı
Jennifer ın dediği ile herkes arabaya koştu. Gerçekten arabaya koştular. Jennifer " eğer şimdi arabaya binmesseniz size düğün falan yok üçe kadar saydığım da eğer bitmemiş olursanız düğün biter! 1 2 ve ü.. Aferin"dedi.Herkes hemen arabaya koştu. Cason loke loke diye mendili sallayarak Arabaya bindi.
Jennifer ın anlatımı
Sonunda bitti. Herşey bitti. Artık evliyim. Mutluyum. Ama nedense içimde bir his var. Sanki birşey olacakmış gibi. Tövbesst... Ayy üffff umarım birşey olmaz. "Jennifer Jennifer hayatım iyi misin? Bi sorun mu var?" justin'in sorusuyla kendime geldim.
"İyiyim birtanem yok birşey." Cason işte neşe kaynağı geldi."yeağ yenge kız oyna kıvır yavrum kıvır..." "ne kıvırması Cason? Müzik ça..." sözümü kesen müzikle ne yapacağımı bilemedim"anakaranın bağlarında büklüm büklüm yolları..." Cason çok acayip bir çocuk. Bi dakika bunlar nereye bakıyor?"Justin?..."
Cras'ın anlatımı
Şu anda hepsi bana bakıyor."hangi hakla geldin lan!! Mutlu günümü mahvetmene izin veremem!! " "özür dilerim size kendimi nasıl affettiririm? Her istediğinizi yaparım gerçekten" Jennifer "hıhı bir yolu var. 12 ay boyunca ayak işlerimizi yapıcaksın!"
VOTELEYİN LÜTFENNNNNNN NE OLUR?;-) ;-) ;-) ;-) ;-) ;-) ;-) ;-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) ;-) ;-) ;-) :-) :-) :-) :-) ;-) ;-) :-) ;-) :-) :-)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Çılgınlar
AcţiuneMerhaba benim adim Justin. Bizim aile 5 kişiden oluşuyor. en büyükleri benim sonra Girl en küçük de Cason. Biz maceraya atılmaya severiz. Sıradan bir gün Cason yanımıza geldi ve heyecanlı bir tavırla '' Justin Girl çabuk yanıma gelin.'' yanına gi...