Günlerdir, haftalardır yağmur yağıyor, elektrikler kesilmiş , gökyüzü kara bulutlarla kaplanmış , yollar göl halinde ve en çarpıcısı ben deli gibi yollarda ağzımı açıp yağmur yutuyorum!
Yollarda geziyorum bir direğin etrafında 3-5 - 7 belki daha fazla, dönüyorum. Ve başım dönmüyor neden mi ? Çünkü yağmur yutuyorum , cesaret yutuyorum huzur yutuyorum!Yanıma şemsiyeli bir tonton yaşlı bir amca geldi. Ne yapıyorsun diye sordu bana.
Ben : Yağmur da dolanıyorum amca. Diğer yarımı arıyorum , yağmur yutuyorum.Yaşlı amca : İyi de kızım bu yağmurda ne huzuru ne yagmur İçmesi! Diger yarın hep aynadadır kızım aynaya bak. Ve dünyanın güzelliklerini gör.
Amcaya ufacık bir tebessümle gulumsedim . O da bana gulumsedi ve gitti. Bankta oturuyorduk ve amcanın oturduğu yere elimi atınca cüzdan gördüm . Bu yaşlı amcanın olabilirdi. Ama o çoktan gitmişti. Ben şimdi ne yapacağım? Amcanın cüzdanının içine baktığımda bir sürü fotograf vardı. Ama onlar kimdi , bilmiyordum. Fotoğrafları incelerken birini gördüm. Genç biri . Bana tanıdık geliyor , ama çıkartamıyorum. Yaşlı amcaya baya bi benziyordu. Fazla vakit kaybetmeden yaşlı amcayı aramaya koyuldum. Uzerinde kot bi gömlek altında ise siyah pantolon , kabanı ise siyahtı. Böyle yaşlı amcayı ilk defa görüyorum. Tarzı tıpkı gençler gibi ...
Soluk vermeden Amcayı aramaya devam ettim ve Amcayı sonunda buldum biriyle konuşuyordu. Ben biraz daha yaklaştığımda ise yanındaki o tatlı genci fotoğraglardan da gördüm. Peki amcanın nesi gelebilirdiki?
Amca oradan ayrılınca ben hemen amcanın yanına gidip "cüzdanınızı unuttuğunuzu" söyledim ve amca bana "dile benden ne Dilersen " diyince, Bende Amcadan bir şey rica ettim .
Rica ettiğim şey ileri ki bölümde... :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DİĞER YARIM
Ficção Adolescente*TANISMA* MERHABA Arkadaşlar. Benim Adım Simge, Simge inal.14 yaşındayım. Hatay'da yaşıyorum.Hatay'da doğdum Hatay'da büyüyorum.Hatay' ın insanları çok cana yakın... Saçlarım uzun rengi bal sarısı gozlerimde bal sarısı. Boyum 1.65 Hobilerim araba...