1. Bölüm

13 1 1
                                    

Merhaba ben Su. Yarın İstanbul'a taşınacağız. Kaç gündür odamdan çıkmıyorum. Çünki İstanbul'a gittiğimizde belkide bütün hayatım alt üst olucak. En azından benim burda Antalya'da bir düzenim vardı. Ama şimdi bütün arkadaşlarım, öğretmenlerim, okulum, herşeyim yok olucak. Genellikle okuldan bahsettim ama öyle ezik bir tip değilim, ama havalı da değilim. Ama sevilirim ve belki yeni okulumda, okulun en ezik çocuğu bile bana ezik diyebilir. Çünki öyle tembel de değilimdir ama... Neyse! Evet şimdi bavulumu hazırlamam gerekiyor. Sırf babamın tahini çıktı diye annem bile istemediği halde sırf evimizin reisini dinlemek zorundayız. Evet maddi durumumuz iyi. Hatta sırf memnun olalım diye İstanbul'daki evimiz villa. Burdaki evimiz ise kiralık. Maddi durumumuz iyi olduğu halde!!! Babam o paraları ne yapıyorsa... Herneyse saat 20:53 ve bir an önce bavulumu toplasam iyi olacak! Çok uykum var!.. Bir an önce uyumak istiyorum. Mor valizimi dolabımın üstünden sandalye yardımıyla aldım ve dolabımı açtım bütün kıyafetlerimi çıkarttım. 3 ay önceden gidiceğimizi bildiğimiz için gereksiz kıyafetlerimi bağışladığım için dolabımda  fazla kıyafet yok. Evet kıyafetlerim yerleştirdikten sonra cebi kapattım ve makyaj çantamı alıp ön cebe koydum ve kapattım. Evet şimdi biraz uyumalıyım.Yumuşak yatağımın örtüsünü çekip çıkardım. Normalde yatağım çok serttir. Nedenini bilmiyorum ama yumuşak yataklarda yatamıyorum. Tabi uykum geldiği zaman yatağım yumuşak oluyor. Tabi taşındığımızda bu da olmuycak...

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jan 21, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Bana Sen LazımsınHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin