4.Bölüm

70 5 0
                                    

Kapıya vurdum. Damla kapıyı şaşkın bakışlarla açtı. Kolumdan tutup içeriye çekti.
-- Atakan nerde? Seni buraya mı bıraktı? Evimi de öğrendi. Ece konuşsana!
-- Damla biraz sakin ol. Konuşmama izin vermiyosun ki.
Damla'ya herşeyi anlattıktan sonra bana oda hazırladık.
-- Akşam film mi izlesek
-- Ama korku olmayacak!
-- Korktun mu Ece?
-- Gece sonra korkudan uyuyamıyoruz
-- Atakan çok yakın. Korkarsak onu ararız. Sen numarasını almışsın zaten!
-- Damla!
Dışarı çıkıp abur cubur aldık. Damla'nın ısrarları sonucunda korku filmi izlemeye karar verdik. Film başladı.
-- Ecee..
-- Efendim
-- Aaaaaaa
İkimiz de çığlık atınca Damla benim telefonumu kaptı. Bi süre boğuştuk ama telefonumu alamadım. Damla Atakan'ı aradı..
-- Alo. Atakan ben Damla. Evet bi problem var. Hayır Ece'ye bişey olmadı (Sanırım kıskandı. Çünkü ölümcül bor bakış attı) Şeyy.. Biz korku filmi izledik te.. Tamam! Çok teşekkürler!
Telefonu fırlatarak üstüme atladı.
-- Hemen seni sordu
-- Ne alaka yaa!
--Sen de aşıksın ama Atakan benim!
-- Ne!
-- Hadi taş kağıt makas yapalım. Kaybeden Atakan'ı bırakacak!
Saçmaydı ama yaptık. Tam tahmin ettiğim gibi ikimizde taş yaptık. Damla sinsi bir bakış atarak
-- İYİ OLAN KAZANSIN!
Kapı çaldı. İkimizde çığlık attıktan sonra Damla kapıya koştu. Atakan'ı görünce
-- Atakan! İyi ki geldin! Korkudan ölmek üzereyim diyerek Atakan'a sarıldı
Sanırım gözlerimden alev çıkmıştı.
Atakan nazikçe Damla'yı iterek yanıma geldi.
-- İyi misin?
Damla'nın bakışlarını maruz kalarak
-- İyiyim dedim
Damla ışıkları yaktı.
-- Hadi uyuyalım. Yarın okul var.
-- Kızlar sorun yoksa ben gidebilirmiyim?
Tabi demek zorunda kaldık.
-- Gördün mü Ece Kesin sevgilisi var!
Cevap verememiştim. Acaba gerçekten sevgilisi var mı? İstanbul'a yeni geldiğini söylemişti ama!
Korkudan ikimiz birlikte uyuduk.
--
Uyandığımda Damla hala uyuyordu. Elimi yüzümü yıkadıktan sonra kahvaltıyı hazırladım. Damla da aşağı indi ve kahvaltı yaptık. Birbirimize günaydın dan başka bisey diyemedik. Aklımız hala Atakan daydı.
Kahvaltı bitince üstümüzü giyinerek Damla'nın arabasına bindik.
-- Bu gün sorucam Atakan'a. Bizi bırakıp nereye gittiğini.
-- Saçmalama Damla!
Omuzlarını silkti
Okula geldik. Atakan'ın arabası yoktu ortalıkta. Sınıflara çıktık. Atakan hiçbiyerde yoktu. Ders başladı ama aklimiz hala Atakan'daydı.
Okul bitti ve arabaya bindik. Atakan telefona da cevap vermiyordu. Yoksa başına bisey mi gelmişti?

Yeni ÇocukHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin