Yılar öncesi

39 1 6
                                    

Bi zamanlar bir tane kız varmış.
Bu kızın annesiyle, babası ayrıymış
bu kıza okadar yalan söylemişler'ki
kız o yalanları duydukca üzüntüden ağlıyordu.O yüzden hergün okulda parkta ve nereye giderse yani nerde mutlu bi aile gördükce alıyormuş. Ama o akşam sanki bişeyler olmuş gibi hiç alamamaya yemin etmiş gibiydi . Annesi çok şaşırmıştı annesi sordu "aslı noldu iyimisin dedi "aslı üzgün üzgün annesine baktı ve dediki "ne ya herglıycakmıyım ben artık deiştim buna alısan iyi olucak."dedi ve annesi de ona sinirli bi bicimde baktı." aslı benle düzgün konuş" aslı artık cok kötü biri olmuştu herkese kötü davranıyordu. Aslı böyle kötü davranınca aslında iyi biri olsaydı belkide kim bilir. Belkide hayatı elinden kayıp gitmezdi.
Ama bu yaptı şeyler aslında annesine ve babasına tavırdı ama bu tavılar cevresindeki kişilere zarar veriyordu. Aslında zarar vermesinin nedeni korkmaktı. Annesi aslıyı sabah kaldırdı günaydın demeden hemen banyoyo gidip elini ,yüzünü yıkadı. Sonrada direk kavatısını yapıp okula giti sırasında günlüne yazı yazıyordu arkadaşı elindekinin günlük oldunu bilmiyoru o yüzden aslıya dediki ne yazıyorsun okuya bilirmiyim dedi ordan hemen arda diye biri lafa atladı "O ezik ne yaza bilir sence dur ben veriyim cevabı ezikce bişey yazıyordur "dedi ve herkes güldü aslıda baırdı ve direk sınıftan cıktı.aslı sınıftan cıkarken annesini ve babasını öretmenle konuşurken duydu .Annesi dediki ben aslıyı dorurken o an dedimki kendime keşke dourmasaydım dedim .ve biz aslı üç yaşındayken ayrıldık ve bizim ayrılmamız aslıyı cok etkiledi aslı galiba bize tavır yapıyor " annesi yine aynısını tekrarladı "keşke aslıyı dourmasaydım onu dourduma cok pişmanım." dedikten sonra aslı baırdı."zaten siz beni hic semediniz ama neden ben senin kızınım bari birazcık sevseydiniz herkes cok mutlu ama ben hergün alıyorum siz benim hayatımı caldınız sizden. Nefret ediyorum." dedi ve okuldan koşarak cıktı. Annesi ve babası arkasından koştu ama yetiaşemedi . babası dediki"bunların hepsi yılar önceydi be kızım " dedi akşam olmuştu ama aslı hayla ortada yoktu annesi alıyordu ve herzeman diyorduki kızım benim yüzümden giti diyip tekrarlıyordu. Aslında babası yüzünden olmuştu bunların hepsi yamur yamaya başlamıştı babası hayır kızım benim yüzümden giti diyerek dışarı çıktı mahalede aslı diyerek baırı yordu.
Ama aslı gercekten kaybolmuştu aslının giti yerde serhoş adamlar vardı. Aslı korktu sonra koşmaya başladı. Ve alamaya başladı hemen annesine suç atı alıyarak koşuyordu aslı şöyle dedi" keşke Yılar önce domasaydım neden dodum ki sanki dedi." aslında herkez aslıı arıyordu aslı bi polis gördü tam polise gidiyorduki geri vaz gecti kendi kendine şöyledidi" boşver eyer ben şimdi gidersem beni yine umursamazlar." dedi sonra evin yolunu buldu annesinin üzüldünü gördü . ve yanına gitsemi gitmesemi diye düşündü.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Oct 30, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

KOYBOLAN  HAYAT HİKAYESİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin