M-10

1.1K 73 9
                                    

"Hayır soo hergün falan görüşemezsiniz unut bu fikri"

"Jongin şu kıskançlık triplerini kesermisin.."

"Hayır canım kesemem.. Ne demek lan hergün buluşuruz falan ayda bir kere olur. Hatta o bile fazla 3-4 ayda bir konuşursunuz o da ben olduğum zamanlarda"

Soo jonginin dediklerine güldü. "Ahaha sevgilim abartmıyormusun biraz" dedi ve elini jonginin yanağına koydu. Jongin soo'nun elini tuttu. "Soo ben seni çok seviyorum." dedi.

"Biliyorum sevgilim.. Ben de seni seviyorum"

^*^*^*^*

Eve geldiklerinde suho ve lay hariç kimse yoktu. Onlarda mutfakta bilgisayardan birşey izliyorlardı. Soo mutfağa girdiğinde suho hemen ekranı kapattı. "Ne izliyordunuz da ben gelince kapattınız"

"Iı..b-birşey izlemiyorduk" dedi suho kekeleyerek. "O zaman niye kapattın suho.. Yoksa uygunsuz şeyler mi izliyordunuz!"

"Aishh saçmalamayı kesermisin soo öyle birşey izlemiyorduk"

"Aç bakıcam o zaman" dedi ve soo elini bilgisayara uzattı tam o sırada jongin seslenince gitmek zorunda kaldı. Soo odaya gidince jonginin yanına oturdu. "Jongin suho ile lay birşeyler karıştırıyor"

"Ne! N.Nerden çıkardın bunu soo"

"Bilgisayardan birşey izliyorlardı ben girince mutfağa hemen kapattılar bakıcaktım ama sen seslendin. Kesin uygunsuz videolar izliyorlardı."

Jongin gülmeye başladı. "Ne gülüyorsun jongin komik birşey mi söyledim ben"

"Ahaha soo..Ne dediğinin farkındamısın sen suho ve lay'den bahsediyoruz."

"Eee olamaz mı"

"Olamaz tabi ki "

"Neden yoksa onlar kız mı?"

"Aishh saçmalama soo. Konuştuğumuz konuya bak."

"Tamam jongin"

Soo hala o bilgisayarda ne izlediklerini düşünüyordu. Bunu öğrenecekti.

Ertesi gün

Evde bir haraketlilik vardı. Herkes birşeyler yapıyordu. Jongin soo'nun yanağından öptü "Günaydın sevgilim"dedi.

"Aishh jongin ya biri görürse napıyorsun sen"

"Sevgilimi öpmek için onlardan izin mi alacağım soo"

"Hayır ama görebi-" soo sözünü tamamlayamadan jongin soo'nun dudaklarına yumaşak bir öpücük kondurdu. "Hadi soo çok işimiz var" dedi ve aşağı indi. "

Soo merdivenleri 2 li 3 lü indi ve jonginin yanına gitti. "Ne işimiz var jongin" dedi. "Iıı..dışarı çıkıcaz soo bir işimiz yok hadi kahvaltını yap sen" dedi ve soo'yu mutfağa doru itekledi. "Siz yemicekmisiniz?" "Biz yedik soo hadi seni kapının önünde bekliyorum acele et" dedi ve jongin dışarı çıktı.


Jongin'in Ağzından

Bugün baykuş'umun doğum günüydü. Ona sürpriz birşeyler hazırlayacağız.Kapının önüne çıktığımda herkes beni bekliyordu. "Suho ve lay siz dün ki izlediğiniz videoda ki gibi süsler fln alın"

"Baek ve yeol siz.. Imm evi temizleyin ya"

"Ne evimi aishh jongin neden biz evi temizliyoruz tao ve kris temizlesin" dedi yeol.

"Onlarla işim var yeol hadi ama baykuş için yapmazmısın?"dedi.

"Tamam ama baykuş için oke?"

"Tamam yeol. Diğerleri sizlerde söylediğim işleri yapın ben sizi ararım"

Tam o sırada soo kapıdan çıktı. "Heyy siz ne yapıyorsunuz burda"

Herkes bir ağızdan "sananee" dedi ve eve girdiler.

"Aishh bunlara ne oluyor böyle!!"

"Hadi soo geç kalıyoruz" dedim ve soo'yu kolundan tutup evden uzaklaştırdım. Bugün çok güzel olucaktı.

Arkadaşlar nasıl gidiyor? Vote ve yorumlarınızı bekliyorum :))


MESAJ #kaisoo#Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin