Před 17 lety:
Mladý král nervozně přešlapoval před komnatou, kde zrovna trpěla jeho krásná žena. Slyšel její bolestné výkřiky. Bolelo ho, že jeho žena tak moc trpí. Že jí to bolí. Ale měl i radost. Protože každou chvíli se narodí jejich první dítě. Tedy doufal, že ještě nějaké mít budou..
Najednou se otevřeli dveře komnaty a ven vyšla porodní. Usmívala se.
"Můžu dovnitř?" zeptal se král a asistentka přikývla. Odešla a král vešel do jeho komnaty. Jeho žena ležela v posteli a v ruce držela uzlíček, jejich lásky. Král k nim došel a u postele si klekl. Vzal svou ženu za ruku a koukl se na dítě.
Byla dokonalá. Růžové rtíky a hnědé korálkovité oči.
"Tak toto je Theresa.." usmála se královna na svého muže.
"Je nádherná.." zašeptal král a v očích cítil slzy. Byl hrdý na to, že má tak nádhernou ženu a teď dokonce i dceru. "Jak se cítíš?" otočil se na ženu."Jsem jen unavená.." odpověděla.
"Tak si odpočiň lásko." usmál se a pohladil jí po vlasech. Potom jí políbil a převzal si jejich dceru, aby jí mohl uložit do kolébky. Jeho žena zavřela oči a on po chvíli slyšel její oddechování. Díval se z jedné na druhou a na rtech měl ten nejšťastnější úsměv.
Díval se z jedné na druhou a na rtech měl ten nejšťastnější úsměv
Tessa byla odjakživa šikovné dítě. Když jí byl rok narodil se jí bratr Thomas. O 9 let se narodil nejmladší člen královské rodiny a to Melanie. Tessa se snažila smířit s tím, že jednoho dne bude královna, ale všechny ty plesy, pozornost.. Zabíjelo jí to.
Měla ráda své sourozence a taky své rodiče, ale nejradši by odjela někam daleko, a dělala, že ona není žádná princezna.Tessa se podobala jak otci tak i matce. Byla tu brunetka s hnědýma očima. Tessu vždy zajímalo jaké to je žít normální život mezi obyčejnými lidmi. Nestarat se o to, jestli se chováte vhodně, nebo jestli máte vhodné oblečení.
Tessa chtěla chodit do normální školy. Chodit na party a opíjet se. Jet na místo, kde jí nikdo nezná. A to se jí splní. už brzy..
ČTEŠ
Princess..? Oh no!
RomanceJaké to je pocházet z královské rodiny? To se dozvíte v příběhu :) Pokračovaní Princess or not?