İLK BULUŞMA

22 3 2
                                    

Multide Defne var!!
Bugün benim için sıradan bir gün değil bugün benim için çok özel bir gün bugün Berk ile ilk buluşmamızı yapacağız.
Çok heycanlıyım hemde çok içim kıpır kıpır yerimde duramayacak gibiyim acaba ne giysem??
Of ben kıyafetlerden hiç anlamam evde tek anlayacak kişi tabiki ablamdı ablam kesnlikle moda uzmanıydı zaten modacılık okuyor.
Ablamın yanına gittim.
-abla yardımına ihtiyacım var.
-efendim Defne gine ne oldu?
-abla bana yardım et hiç güzel Kıyafet seçimi yapamıyorum dolapta hiç güzel kıyafetim yokk!!
-Tamam canım merak etme doğru Kişiyi buldun hadi sana giyecek bişiler alalım.
Ablam ile birlikte avm ye gittik. Bir tane mağazaya girdik ben hiç güzel seçim yapamıyordum bunun için ablam Benim yerime seçiyordu  2tane elbise gösterdi.
-bu nasıl?
-abla o ne öyle çok iğrenç baksana her tarafı açık ben giymem onu.
-peki ya bu??
-ıyy abla oda kötü baksana rengine çok koyu.
-Ayy!! Defne sanada hiç birşey beğendiremiyoruz!
-ama abla:(
-tamam tamam:D
Birlikte başka bir mağazaya girdik ilk Gözüme kesen elbiseye koştum bu gerçekten çok güzeldi hemen ablama gösterdim ablam da çok beğendi. Gerçekten güzel bir elbise Olduğunu söyledi.
Ve kasaya geçtik parayı (💰💸)ödedikten sonra yemek yemeye çıktık pizza aldık ve afiyetle yedik.
Hemen bir taksiye bindik elbisemin minibüste korkmasını istemiyordum.
Eve vardığımızda hemen odama koştum elbisemi hemen Üstüme tutup baktım evet gerçekten çok güzeldi.

Mutluluğun peşinden koşmak..Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin