Budova přede mnou je obdélníkového půdorysu se...zamřížovanými okny?! Co? Morgana si všimne mého vyděšeného pohledu. ,,Děje se něco?" usměje se. ,,N-ne, vůbec nic," pokusím se o úsměv. Vejdeme do velkých otevřených dveří. Vstoupíme do haly, kde je recepce s mírně prošedivělým mužem. ,,Ach, Morgano, rád Vás vidím!" usměje se a stoupne si, aby jí mohl podat ruku na pozdrav. ,,Nápodobně, Franku. Jak jste se měl na dovolené?" zeptá se s nepřímým zájmem. ,,Tak, klasika, znáte to. A to je..?" pokyne ke mě. ,,Tohle je náš objev, Franku. Před pár dny jsme našli její knihu. Doslova nám spadla z nebe," směje se Morgana. ,,No nic, musíme jít. Hans už čeká, měj se!" otočí se na podpatku a vyrazí do protějších dveří. Běžím za ní. Vejdeme do obrovské místnosti. Podél všech zdí jsou postaveny stoly s notebooky a všichni lidé, co u nich sedí upřeně hledí do monitorů a píšou. ,,Využíváme modernější techniku," usměje se Morgana. Zamíří k dvacátému pátému stolu u něnž sedí pán středního věku s oslnivě blonďatými vlasy. Pozná Morganu už z dálky, zvedne se a políbí ji. ,,Tady ne," hihňá se Morgana. ,,Jasně," usměje se. Potom obrátí pozornost ke mě:,, Taak, to jsi ty?" zeptá se a podá mi ruku. ,,Jo, asi ano," nejistě se usměju a potřesu si s ním. Morgana mě provede budovou. Vidím skoro všechno: kuchyni, zahradu, pokoje..Všichni vypadají šťastně...Potom mě Morgana zavede do místnosti asi 10x10 metrů. Je to útulný pokoj, v rohu je postavený stůl s počítačem, je tu velká knihovnička s prázdnými sešity..jediné, co mě znepokojuje je zamřížované okno, kterým vidím na malý dvoreček, kde nikdo není. Rozhlížím se po pokoji. ,,Zítra v osm ráno pro tebe přijdu. Zatím piš, ano? Není tu připojení k internetu, takže to ani nemusíš zkoušet. Vše, co napíšeš se nám dole automaticky zobrazí. Taktéž tu není signál ani zásuvka, počítač je bezdrátový. Takže mi můžeš odevzdat mobil..." vyzve mě Morgana. ,,Co?! Ne, mobil Vám nedám, promiňte," usměju se. Morgana pokrčí rameny a odejde. Po chvilce se mi začne chtít na záchod. Chci zmáčnout kliku, ale pak mi to dojde. Ona mě tu zamčela! Má to být vězení??
Náhlý zvrat:D Omlouvám se, napadl mě pestřejší děj než takovou pohádku s happy endem :) Snad to nevadí, horory mi jdou líp:) :D
ČTEŠ
Můj sen <3
RomanceTahle kniha pojednává o dívce Katniss, která čirou náhodou přijde o chlapce. V tu dobu nejen, že zažívá nejhorší obdoby svého života, ale i začíná pomalu zjišťovat, jaký obrovský talent má...Ve všem ji její zesnulý chlapec Mike velmi podporuje...