Hayaletli Hastane

10 0 0
                                    

Kaza geçirmiştim . Beni ıssız bucaksız bir hastaneye yatırdılar. Korkuyordum çünkü hemşireler ve doktorlar ürkütücü bir tipe sahipti sesler çok garipti .Ve odadan çıktıklarında  koridorda görünmüyordu.Sabahları bütün kapılar kapalıydı ama geceleri bütün kapılar birer birer açılıyordu 

Bir gün bahçeye çıktım . Bir yaşlı teyze gördüm ve merhaba dedim .Kadında merhaba dedi. Kadına sordum teyze sen buraya ne zaman geldin ? Teyze ben 2010 beri buradayım dedi. Bende yani beş yıldır buradasınız öyle mi ? Teyze evet tam beş yıldır buradayım dedi. Teyzeye sordum burası bana çok ürkütücü geliyor dedim .Teyzede biliyorum burası lanetli yıllar önce burası hayaletler tarafından lanetlendi.Birden beynim durdu . Buradan gitmek istedim . Teyze buradan çıkabilir miyim ? Kadın asla dedi buradaki bütün hastalar buradan çıkmak istedi ama o gece odalarında cesetleri bulundu.

Bahçeden çıktım odama gittim . Odayı inceledim bazı yerlerde kan izleri vardı .Telefonu elime aldım ve arama yapacaktım ama sinyal çekmiyordu ve internet de  yoktu  . Bu lanetli hastanede tıkılı kalmıştım işte nasıl çıkacaktım . Plan kuracaktım ama bunun için bilgi bulmam gerekirdi . Odalarda gezdim bir tane doktor gördüm doktor kırmızı sıvı bir şey içiyordu sanırım bu kandı . Yanlışlıkla ses çıkardım. Doktor kim var orada dedi. Ses çıkarmadan sağ koridora saklandım. Doktor kanı içmeyi bırakıp koridora baktı kimseler yoktu. Doktor bir yere gidiyordu . Takip ettim doktoru doktor morg odasına gitti ve ölülerin kanını çıkardı ve torbaya koydu. Ve bugünlük bana yeter dedi. Sonra bir kapıya yöneldi . Bu kapı şifreli idi . Allah'tan ki yanımda kağıt vardı .Doktor 6EQUJ5 diye bir şifre yazdı sonra kapı açıldı ... 

Ve Aman Allahım gökyüzü burası çıkıştı . Bütün hastaların buradan çıkamadığı o kapı bu kapıydı . Bahçeye çıktım ve o gece bu lanetli hastaneden çıkacağımızı söyledim ve bu söylediklerimi doktara söylememelerini ve yatağının içine yastık koymalarını söyledim . Gece olmuştu bütün yaşlılar dediğim yere gelmişlerdi hemde çaktırmadan neyse en son ben geldim şifreyi giriyordum ki çok çok uzaktan bir doktor ve hemşire sesi geldi . Telaşlandım ama hızımı kaybetmeden şifreyi girdim  bütün yaşlıları sessizce dışarı çıkarttım son bir tane kaldığında yakından ses geldi yaşlıyı da çıkarttım ki hemşire kadın orada biri var diğe bağırdı ama bende çıkmıştım ve dıştan şifreyi değiştirdim .Kadın hemşire ve doktor farklı cümleler söylüyordu Bende onlara buradan bok çıkarsınız dedim ve bütün yaşlılarla birlikte bir karakola gittik ve herkes evine gitti bende artık evimdeydim ve çok özgürdüm.



                                                              SON SON SON SON SON SON SON

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Oct 31, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

SESSİZ OL !Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin