Merhaba :) Buaralar okul dönemi olduğu için az zamanım oluyor kalan zamanlarda da yazmaktan fazla film izliyordum.Medyadaki tuana ve şarkıda aryanın havalanmasını sağlayan şarkı.
4. Bölümde Helenin kim olacağına tam olarak karar verememiştim bgun güncelledim o bölümüde.3 gndür yayımlayacaktım fakat resmi eklememiştim.Neyse bgün şizofrencikim goksuozkul9 doğum gnü haapy böörthdayy
-İyi Okumalar- Vote ve yorum yapmayı unutmayın :)Düşündüğümüzü yapamama berbatlığı da apayrı bir durumdu.Düşünüp karar veripte icraatın olamaması saçmalıktı.Düpedüz Saçmalık !
Saçmalıklarla dolu bir dünyada en büyük saçmalık olma da ayrı bir durumdu.Zaten herşey baştan sona apayrıydı !
Nergiz Hoca yine hayal dünyasındaki kesitleri bizlerle paylaşıyordu.Dersimizin kimya olmasına rağmen hayal dünyamızla yaşmamız gerektiğini her seferinde binlerce defa tekrarlıyordu.Kurtarıcı rölünü üstlenen tenefüs zili çalınca herkes dışarı fırladı.Tek başıma olmanın sıkıcılığyla kış bahçesine geçip oturdum.İz kendini toparlamak için dinlenecekti.Normal olarakta doğukan da yanında olacaktı.Sarp Nihal'in yanına yani kuzeninin yanına yurtdışına gitmişti.Nihal'in annesi Sarp'in da teyzesi trafik kazası geçirmişti.Bulgaristan uzak yer degildi ama off bilemiyorum ki eksiğim sanki onlar olmadan.
"Siz nasıl isterseniz tamam ama benimde kurallarım var.Ne demek olmaz ? Peki tamam ama ! "
İçeri giren çocuk dikkat çekici özelliğe sahipti.Muhtemelen benimle aynı yaşta deniz misali gözleri sarışın saçları maşallah dicem ama onlar tabikide yazarların uydurmasyon insancıkları,bunların hayata geçiş versiyonu yok hayal bile etmeyin zararlı çıkarsınız.En azından benimle aynı yaşta olabilirdi,açık kumrala kaçan kıvırcık saçları,spor yaptıgını belli eden vücuduyla içeri gergin yüz hatlarıyla girdi.Beni fark edince de ses seviyesini inceltti.
"Ben içeride kimsenin olmayacağını zannediyordum.\Neyse söylediklerimde eminim Nisa hanım.Görüşmek üzere."
Gergin yüz hatlarıyla koltuğa oturdu.
"Buarada B\11 nerede ?"
Waw sınıf arkadaşım demek.
"Sınıf arkadaşımsın demekki."
En az benim gibi şaşkın gözlerle bana baktı.
"Ben gizemli ve yeni çocuk."
Saçmalık ! sarp burda olsaydi eminim ki çocugu elestirmeye başlamıştı bile
"Peki gizemli ben Arya."
Ne oluyor burada gibisinden yine şaşkın bakışlarla baktı.
"Tanıştığıma memnun oldum."
"Bende gizemli." dedikten sonra ayağa kalkıp öğrenci kartım ve telefonu çantaya koymaya çalışırken kart elimden fırlayıp yere düştü.İsmini bilmediğim şahsiyet alıp baktıktan sonra
"Demek arya erkan.Bende bu yüzü nerde gördüm diyordum.Manşetler."
Ah evet !
"Evet.Neyse ders başlayacak. Dedikten sonra hızli adımlarla sınıfa ilerledim.Karşımda sarp'ı görmemle küçük bir şok geçirdim..
"Nerelerdesin yaaa."
O kocaman kollarıyla bana sarıldı.
"Buradayım.Tam karşında."
Tipsiz şahsiyet.
"Neden ilk derslerde yoktun ?"
"Edebiyattan nefret ettiğimi biliyorsun.Herzamanki gibi sadece şimdi derse giresim geldi."
Yaaa.
"Tamam tamam senin yanına da gelmiş olabilirim."
İstediğim cevabı alma sevinciyle sıraya oturduk.Herkes kendi köşesine geçmiş konuşuyordu.Hâliyle ilk önce teyzesinin durumunu soracaktım.
"Turp gibi." dedi.Âdeta aklımı okumuştu.Zeki !
Zaten 1 saniyecik mutluluğumu kursagimda bırakmayın ya.
"Naber arya ?"
Cevap vermeye tenezzü bile etmeden buraga sırtımı çevirdim.
"Neyse sarp teyzem nasil ?" ıyk sarp ve burağın kuzen olmanın berbatliği.
"Neden gelmedin ?"
İş ciddileşmeye başlamıştı sarp'ın suratı ciddi bir tavır takınmıştı.
"Neyse ders ders ne ?"
Ne kadar rahat ya.
"Fizik." nedensizce cevap verme gerekliliginden dolayı konuşmuştum.Hicbirsey demeden ders boyunca dersi dinledik.Çıkışta naz hemen yanımıza geldi.
"Selam burak."
Veleddain amin !Geldi yine şirinlik abidesi !
"Hadi sarp gidelim."
Töbest ya ben sadece sarp demiştim.burakta naza cevap vermeden yanımızdan geldi.Hadi geldi de niye ki arabayla beni takip edyo ?
İzlere gitmeden önce sarpla arabaya çikolata doldurduk.Sonrasında elimizdeki anahtarla içeri gordik.İz'in annesi bize anahatari verip onu neşelendirmemizi istemişti.Doğukan bizi görünce yanımıza fırladı.
"Hey dostum kendimi çok değerli hissediyorum hepsi benimse neden hâlâ almadım ?" deli çocuk ! Elimizden çikolataları alıp tıkınmaya başladı.Telefon çaldığında telefonda Pisiko yazıyordu yani İz !
"İz nerde lan ?"
Eliyle banyoyu isaret etti.Koşarak kilitlenen kapıyı açtım.
"Tatlım ne oldu." bana cevap vermeye tenezzü etmeden doğukanın üstüne fırladı.Elindeki çikolataları çekip diğer kanepeye fırladı.
"Salak
Şizofren
Pisikopat
Sadist
Mal" oturduğu yerden hem yiyor hemde doğukana saydırıyordu.Biz de sarpla gülme krizlerine giriyorduk.Telefona gelen mesaj sesiyle kenara çekilip baktım.Mesaj buraktandı.
"Bensiz de mutluymuşsunuz,mutluymuşsun.Sadece bir ay yoktum arya.Yerimi alan almış,eski sarp arya iz ve burak dörtlüsüne ne oldu ?" inanmıyorum ya bu salak simdi doğukana mı cehpe almıştı ! Eski alıskanlıklarına başlamasına korkuyordum.Zamanında çok içki almıştı.Sarp iz ve ben bu alıskanlıktan vazgeçtirmek için çok uğraşmıştık.
"Benim işim çıktı.Yine gelirim..."
Cevap vermelerine beklemeden o eski bara gittim.Ve tahminim de herzamanki gibi doğruydu.Köşesine geçmiş bardakları hem sayıyor hem içiyordu.Koca bebek !
Elindeki içkiyi alıp kafasından aşağı fırlattım.
"Naber tatlım ?"
Salak !
Hâlâ doymadan bir içki daha istedi.Barmen masaya koyar koymaz kafama diktim ıyk !
Doymuyo lan bu salak ya .Bir bardak daha isteidkten sonra benden hızlı davranıp kafasına dikti.
"Ağzımı bozmadan git burdan."
Ah şu duymamazlık huyum...
"Arkadaşım gelmeden git." arkadaşım !
"Bekleriz,tanışırız." beklemeden nefret eden ben tam olarak yarım saat olarak bekledim.Burak hâlâ gözlerini ayırmadan bakıyordu.Sıkıntidan gebermemek için telefondan o saçma magazin haberlerine baktım.
"Hoşgeldin tuana."
Kafamı kaldrdığımda saçları yumurta temsili,bacaklari ise pırasa temsiliydi.Giydiği elbiseyi de giymeseydi de olurdu relax !
Töbest ya kız baştan sona kendini rihanna zannden nihannaydi.Rihannanin hayata geçis versiyonunu ben yapsam böyle kötü olmazdı.Töbest ya bunun heryeri silikon,botoks,yapaydı.
"Tuana bu arkadaşım arya,bu da tuana ..."
Eee ?
"En yakın arkadaşım."
"-en-yakın" pekü burak beycik.
"Selam arya." elini uzattı.ben çok fenayım yaa.Kamerayı gizli çekime alıp masaya bıraktım.Bende bi adım öne gittim.Arka fon olarak kullanılan ki nasıl bir arka fonsa "stay with me" çalıyordu.Şarkının verdiği havayla
"Selam çakma yumurta." gözlerimi tatlı aynı zamanda sinir edici o bakıslarla doldurdum.Elimin altında mikrofon olma "tesadüfüyle" de herkesin duyup gülme krizlerine girmesi bir oldu.
"Ay tatlım sen çok şirinsin."
Magazin haberlerinde ilk sayfa gibi hissetme heyecanı kalbimi sardı.
"Öyleyimdir." elimdeki içkiyi o yarım kumaş elbisesine ve yüzüne döktüm.Zafer kazanmış gülüşümle ilerliyordum ki arkamdan ismimi duymamla dönmem bir oldu.
"Arya !"
Of anne.
"Efendim anne."
Aynı zamanda tuananında gözleri fırlıcak gibi oldu.
?Anne mi ?
Yani ? Derken ?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Karar
Teen FictionAçık bıraktığımız sayfaların içinden saklamaya kıyamadığımız cümleler etrafa saçılıyordu. O gizli sırlar hayatımızı delip geçecekti. Hayatıma neşe veren Sarp bir anda öfke fırtınasına Annem bir yalan yumağına Babam ise bir mafya babasına dönüştü. Bu...