eu sunt delia si am 12 ani.era o zi normala.Venisem de la scoala.
eu:mama,ce mancam?
mama:draga trebuie sa te duci in camera si sa nu iesi pana nu iti zic eu.
eu:de ce?
mama:o sa vina un bait in vizita si nu trebuie sa te vada.
eu:bine.fug in camera si stau in pat.dupa vreo 10 minute aud tipete.deschid usor usa si ma uit la mama,in fata ei era un baiat cu pielea alba,ochi albastri si parul era brunet.
mama:nu ti-o dau!e fata mea!
baiatul:atunci cum platesti?
mama:mai asteapta putin,te rog.nu imi lua fata!
eram asa surprinsa.oare cine era omul ala?si ce vroia?
baiatul;imi pare rau.ma duc sa o au.simt un vant rece si ma trezesc in aceeasi camera cu mama,iar baiatul ala ma tinea de incheietura maini drepte.
eu;da-mi drumul!spun si ma smucesc
mama:delia!are doar 12 ani,ce vrei sa ii faci?
baiatul:o iau cadou pentru cei 2 frati ai mei.
eu:nu vreu!nu sunt cadoul nimanui.baiatul ma trage spre usa
,eu si mama incepem sa plangem.cine naiba era asta?baiatul:eu sunt razvan.am 17ani si 2 frati mai mici,antonio si radu.
eu:unde mergem?
razvan:acasa la mine.
ma prins de talie si intr-o secunda eram in fata unu castel mare.
razvan:sunt vampir,iar frati mei la fel.antonio are 15 ani,iar radu 14.
intram in castel.eu ma uitam uimi-ta.
razvan:baieti,v-am adus un cadou.
roscatul(radu);woa....ne-ai adus o jucarie?
satenul(antonio):prostule e o fata.
razvan:o cheama delia.are doar 12 ani.
eu aram speriata si tremuram.intr-o secunda radu era in sptele meu.ma apuca pe la spate cu bratele de talie si ma trage mai aproape.era lipita de el si tremuram toata.inima batea cu putere si imi venea sa plang.
radu:fii cuminte.nu trebuie sa iti fie frica.
celalalt antonio vine in fata mea si imi da parul de pe obraz.
antonio:pielea ei e asa moale.
radu imi mirosea parul.eram asa incordata.
radu:de ce esti incordata papusa?acum esti a noastra.
eu:nu.......nu sunt a nimanui.
antonio:ba da.
razvan doar privea.
radu ma strange si mai tare in brate.era asa puternic.isi urca un brat,si acum ma tinea si de pipt.il prind de mana si i-o cobor.
razvan:lasati-o mai putin.se ridica si ma trage brutal din bratele lui radu.eram asa speriata ca doar stateam.ma asezeaza pe canapea.
radu:si ce stie jucaria sa faca?intreaba asezandu-se foarte aproape de mine.se uita la mine.eu ma uitam in fata si tremuram toata.
razvan:banuiesc ca multe....spune si isi pune mana pe picioarul meu.ma ridic repede si ma uit la cei 2.
eu:nu sunt jucaria nimanui.nu aveti dreptul sa va jucati cu mine.spun si tremur si mai rau.
radu:acum esti a noastra si facem ce vrem cu tine.spune si incearca sa ma prinda de mana.fug spre scari dar cad in fund.radu cade deasupra mea si avea o mana in care se sprijine.