7

17 2 0
                                    

Samuel gooit me weer over zijn schouder. Alles draait om me heen. Sam zoende me net. Sam zoende me net. Herhaal ik in mijn hoofd. ,,Zo.." Zegt Sam. Hij zet me neer in het bubbelbad. Ik kijk hem met twee grote ogen aan. Samuel gaat naast me zitten, zijn arm om me heen geslagen. ,,Wil je nog steeds weten wat we gaan doen" zegt hij lachend, hij grijnst naar me. Ik knik lachend. ,,Nouja.. Dit is pas verassing één, dus bereid je maar voor" hij grijnst. Ik kijk weer met twee grote ogen naar hem. Hij schiet in de lach. Ik wil niet weten hoe mijn gezicht er nu uit ziet, vast raar. Ik lig op de massagestoel. Samuel lig naast me met zijn ogen dicht. Een blonde, lange, slanke vrouw masseert me. Ze heeft een zachte uitstraling, met van die kuiltjes in haar wangen wanneer ze lacht. Haar handen glijden zacht over mijn rug. Ik sluit mijn ogen. Mijn lippen tintelen nog van Sam zijn kusjes. Hij geeft de hele tijd kleine kusjes. Ik glimlach. Sam zit met me op de loungebank. The Longest Ride staat op. Ik lig op zijn schoot, hij woelt in mijn haar. ,,Saaaaaaaaaammmm..." Jammer ik. ,,Roooooooommyy" jammert Sam mij dramatisch na. ,,Ik vond het heel erg gezellig" zeg ik terwijl ik me naar hem toe draai. ,,Oh maar lieverd dit was nog lang niet alles" zegt Samuel met dezelfde grijns op zijn gezicht als de andere keren. ,,Wat gaan we nog doen dan?" Zeg ik nu brutaal. Samuel legt zijn vinger opnieuw op mijn lippen en zoent me. Mijn buik kriebelt. Ik kom omhoog en ga met mijn benen om hem heen zitten. Hij grijnst naar me, dit keer grijns ik terug. Hij zoent me weer. ,,Alsjeblieft" zeg ik zacht. ,,Dat helpt niet" zegt Samuel lachend. Ik kijk quasi beledigd weg. Hij zoent me op mijn wang. We vallen lachend op de grond. Samuel heeft zijn handen voor mijn ogen. ,,Kijk uit vo..." DWOIIF! Ik loop keihard ergens tegenaan. Ik schiet in de lach. ,,Ja hallo..." Zeg ik tussen het lachen door. ,,We doen het wel anders" zegt hij lachend. Hij pakt me vast in mijn knieholtes en in mijn rug en tilt me zo op. We staan in een soort van kleedkamer. Ook hier liggen overal rozenblaadjes. ,,Ik zie je zo" zegt Sam, hij knipoogt en loopt vervolgens de kamer weer uit. Op verschillende meubels zitten roze memoblaadjes met een tekst. Ik loop naar een grote kast toe. "Hopelijk is het naar je smaak xox" Ik open de kast. De kast is gevuld met prachtige kleren. En of dit naar mijn smaak is.. Ik grijns. Let's do this... Ik sta voor de spiegel. Ik heb een strakke, zwarte crop top aan. Daaronder een huidkleurige strakke rok. Voorin de rok zit een split. Ik knik goedkeurend. Ik loop naar het volgende memoblaadje. "Kies je niet te hoog.. ;)" Huh? Ik open de kast. Hij staat vol schoenen. Oh god.. Volgende probleem. De schoenen zijn allemaal getest. Het enige probleem is dat ze allemaal lekker zitten, dus daaraan kan ik ze niet afkeuren. Ik pak de zwarte pumps weer en trek ze aan. Dit word het. Op naar de volgende kast. "Dit heb je niet nodig xoxo" staat er op het memomblaadje. Deze zit op de spiegel geplakt en er zitten allemaal kasten vol make-up van Mac, Chanel en Estée Lauder in. En of ik dat nodig heb. Ik kijk in de spiegel. Door de massage en de sauna is al mijn make-up er af gedropen. Sorry Iris. Ik ga zitten en begin basis aan te brengen.

~Pov. Iris~
FUCK. Ik word wakker in Romy's bed. Shit.. Er is nog steeds niks opgeruimd. Straks komt ze thuis.. Wat zal ze wel niet van me denken. Ik loop naar de badkamer en begin alle make-up op te ruimen. "ALS JE VAN MIJ BENT, ALS JE VAN MIJ BENT" komt Kaj zijn stem door de boxen. Mijn hart klopt in mijn keel. Wat was er nou vanmiddag.. Achjaa.. Hij heeft morgen ook les bij Global dus dan zie ik hem wel. De bel gaat. Romy kan het niet zijn. Die heeft de sleutel. Haar ouders zijn het sowieso ook niet. Misschien één van die jongens? Of heeft Romy kleren besteld ofzo? Ik ren de trap af en kijk in het geheime hoekje van Romy en mij. Achter de deur staat een knuppel. Als we niet weten wie het is houden we die in de aanslag. Ik open de deur, knuppel achter mijn rug, Cassius kijkt me met twee grote ogen aan. Ho shit, niet nodig. Ik gooi de knuppel naar achter. ,,Ook hallo" zegt Cassius lachend. ,,Haii" ,,Is Romy thuis?" ,,Nee, die is een dagje uit met Samuel" zeg ik. Cassius gezicht betrekt. Oh... Wacht.. Zit dit zo? ,,Kan ik wat voor je doen?" Zeg ik nu. Cassius schud zijn hoofd. ,,Bedankt, ik zie je morgen bij Global wel.." Daarmee loopt hij weg. Ik sluit de deur en zak met mijn rug tegen de deur in. ,,Jongens..." Zucht ik. Achja.. Je moet wat over hebben voor je vriendinnetje. Ik lach en besluit pizza te bestellen. Als Romy terug komt, kan ze in ieder geval haar verhaal doen.

Tot in de nachtWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu