Part 7 ; I Still Have Them

197 32 1
                                    

Nobody POV

Kai meneguk air yang disediakan oleh Puan Son. Naeun yang duduk di sebelahnya hanya membelai belai rambut Tae Oh yang sedang lena tidur.

"kamu dah cuba. tak mustahil satu hari nanti Puan Kim akan terima keluarga baru. mungkin perkara yang lepas buatkan dia stress. takpelah, yang penting kamu berdua sudah kahwin kan? tidak ada lagi gosip tentang kamu berdua di media." Naeun dan Kai hanya mengangguk setuju.

"ha! omma lupa.. kakak kamu sampai dekat airport malam ni. bermalam lah di sini. nae? dia rindu kamu katanya. ya lah, sudah 2 tahun tak jumpa. Naeun teruja mendengar khabar dari ommanya itu. "jinjja! wahh nae nae kitorang bermalam di sini. oppa? jebal...." Naeun memandang Kai dan meminta simpati. Kai hanya tersenyum tanda mengiakan. "yeayyyyyy!" Naeun me jerit sambil menepuk kedua belah tangannya. huh excited sangat sampai anak yang tidur di atas riba terjaga. Puan Son hanya menggelengkan kepalanya lalu berdiri dan menuju ke dapur.

"aish chagi.. slow down your voice. tengok Tae Oh dah jaga. nanti dye buli appa dia macam mana?" Kai mencuit pipi Naeun. Naeun tergelak kecil. "ala oppa, padan muka ha siapa suruh baik sangat dengan dia." Tae Oh mengerdipkan matanya beberapa kali tanda tidak faham apa yang sedang dicakapkan oleh kedua ibubapanya. "apa omma dengan appa cakap?" tanya Tae Oh yang sedang mamai. " "takde apa apa chagi. tidurlah." Naeun menjawab pertanyaan Tae Oh. Kai menepuk nepuk perut Tae Oh lalu tersenyum manis kepada anaknya itu. ( awh Kai senyum ! author nak nyebok sat )

Tae Oh mula dibuai mimpi. "Oppa.." Naeun memandang Kai. "nae?" "thanks tau!" ujar Naeun gembira. walaupun hakikatnya dia juga terluka akibat perbuatan Puan Kim petang tadi. "sebab apa pula?" tanya Kai sambil membelai rambut Naeun yang keperang perangan itu. "sebab jaga Naeun dari mula kita kenal. oppa faham Naeun and thanks juga sebab jaga Tae Oh. he is really need you." Naeun menjawab. Kai hanya tersenyum.

● tbc
halahhh otak cetek la nak buad ff <(‾︶‾)> enjoy read !

Oh My Baby! [COMPLETED]Where stories live. Discover now