25.Bölüm

386 31 8
                                    

Böyle bir yazarınız var diye çok şanslısınız. Ohh her gün yb ama yarın yok canolar. İthaf @CerenDemirci2 ye gidiyor. Ahh be Sude azcık daha uzun yorum yapaydın sen alıyordun. Bir cunartesi klasiği olan aşırı kısa bir bölüm geldii. İyi okumalar.

Serenay'ın ağzından :

Karşınızda size uyuyorken "Hadi sero kalk bugün büyük güün" diye bağıran yeni uyanmış dünyalar tatlısı biri varsa ne yaparsınız? "Off Hilmi yaa bi uyutmadın" " Hadi aşkım bugün annemler gelecek biz gelelim dedim onlar tutturunca kabul etmek zorunda kaldım" dedi. "Yaa Hilmi bunu son salise de mi söylüyorsun daha ev toplanıcak, yemek yapılacak, temiz..." Derken yine asla şaşırmayacağınız şeyi yaparak beni öptü(sudeerennn e gelsin) "şimdi sakin ol ve sakin ol yani sadece sakin ol" dedi. "Tamam ama çok işimiz var" "Ama aşkım 8 kişiyiz hallederiz" "Ne kadar zamanımız var?" " 2 saat sonra burada olurlar" "O zaman hemen başlayalım hadiii" "Aşkım deminden beri seni uyandırmaya çalışıyorum." "Ayy tamam hadi" dedim.

Salona gittik. Herkes uyanmıştı. "Begüm abla ve Merve Cim canımm kız arkilerim şimdi siz yemek yapın Anıl ve Murat Sizde kızlara yardım edin, abicim ve Hilmi siz Etrafı toparlayın, ben ve Sahra da biraz süpürelim toz falan alırız hemen neden diyiceksiniz Hilmi nin ailesi 2 saat sonra buraya gelecekler" dedim. "Eh hadi madem başlayalım" dedik ve herkes kendi görevini yapmaya başladı.

1 saat 50 dk da bitirdik. Ev muhteşem görünüyordu. Sofra donatılmış, heryer pırıl pırıl ve her şey yerli yerindeydi. Bizimkileri evden gönderdikten sonra güzelce süslendim ve giyindim. 2 dk sonra kapı çaldı. "Ayy Hilmi şu an çok heyecanlıyım" dedim. "Ay sero ailem ailem sakin ol ve kibar davran ama asla yalakalık yapma" dedi. "Ay Hilmi anladım yaa" dedim. Kapı bir kez daha çalınca kapıya yöneldim. Kapıyı açtığımda şok oldum.

Karşımda Benim alışveriş yaptığım gün gıcık kadın duruyordu. S-sakın bu kadın benim kayınvalidem olacak demeyin.

Ahh bu seronun başına gelenler vah vah vah. Fazla uzatmayacağım. Bol bol vote ve yorum atın plz. Sizleri çoooooooookkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk seeevviiiiyyooorruummmmmmmmmmmmmmm...

Sen Misin İlacımHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin