Ben 49 yasinda,yeni tasindigim nadide bir köyün ramazan davulcusuydum.Ramazanda insanları uyandirmak guzel olduğu kadar urkutucude...
Gecen gece saat 3 te calmaya basladim yine,köyün ilerisinde üç ev var,işim gereği oraya gitmeyi zorunlu olarak görüyorum. Basima gelecegini nerden bilebilirdim.
Tüm mahelleyi dolastiktan sonra o 3 eve dogru ilerledim...Sadece bir mahalle isiklandirmasi vardi o da yanip sonuyordu.Yasli teyze oturmus kapiya bana sert sert bakiyordu,hizlica kalkti iceri girdi,kapiyi sertce kapadi.
Diger eve yöneldim,icerde isik yanmiyordu,mahelle isiklandirmasi buraya az vuruyordu,kapinin önunde üç golgenin kendi aralarında sohbet ettiklerini gördüm,sonra yavas yavas iceri girdiler,gördüklerini sanmiyordum,ta ki son eve gelene kadar...
Son eve gelince kapi acildi sert bir sekilde kendi kendine,korkmustum,geri döndüğümde mahalle isiklandirmasi birden söndü. Evin kapisi surekli kapanip acilinca kosarak kacmak istedim,ama bir sey beni tutuyordu,ensemde soguk nefes hissetmeye basladim,bir sey tirnak batiriyordu,mahellenin sonundan iki tane köpek bana dogru kosmaya basladi,gözleri kipkirmiziydi köpeklerin davulu bıraktım kaçtım.
Eve geldigimde o yasli teyze evin onundeydi.Bana Le vesr cinni el kulhu dedi.Gozlerim karardı,bahcede yuzumu yikadim,kadin yoktu.
Sabah muhtara gittigimde,boyle boyle anlattim olayi bana dediği laf su o kadini herkes gördüğünü iddaa ediyor ama o buyucuydu kadin öleli 50 yil oldu dedi.Şok oldum.Karimi cocuklarimi alip babamlara gittik o gün...Allah size yasatmasin
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Türkiye de yasanmis cin ve hayalet olaylari
HorrorBu topraklarda yasanmis garip ve aciklanamayan olaylar