Belkıs

35 1 0
                                    

Hz. Süleyman (a.s)'ın, Belkıs'ın tahtını yanına celbetmek istemesi üzerine, vezirlerinden celp ilmini bilen bir âlimin hünerini beyan eden, "Kitaptan (Allah tarafından kendisine verilmiş) bir ilmi olan kimse, "gözünü açıp kapamadan ben onu (Belkıs'ın tahtını) sana getiririm." dedi. Süleyman onu yanı başına yerleşmiş olarak görünce: "Bu şükür mü edeceğim, yoksa nankörlük mü edeceğim diye, beni sınamak üzere Rabbimin (gösterdiği) lütfundandır." dedi."(Neml, 27/40) O tahti getiren bir cin degil bir insanogluydu..

Ve bu kisi duayi bizlere ileten silsilenin hz.suleymandan sonraki parcasi , hz.suleymanin veziriydi.Hz.Suleymanin cinleri kontrol etmesini saglayan sey yuzuguydu...6 koseli yildiz muhurdu fakat guc yuzugun icine yazinmisti...
Bahsettigim duaya ait isimlerdir bunlar6 koseli yildiz. Kadimlerin 4 elementini , 7 majikal gezegensel gucu , ve boyutlara acilan kapinin anahtarini sembolize eder.

Bu duanin azimetine sahip olan kisi Allahin izniyle tum bu guclere hukum sahibi olur Bir el yazmasinda yazan bu duayi deneyen zatin deneyimini paylasayim.

"Mekana gittiğimde isimleri usulünce zikrettim ve oracıkta yer yarılıp içeriden türlü türlü hayvan ve mahlukat zuhur etti. Göğe baktığımda kan gibi kırmızı yer safir gibi masmavi kesilmişti. Alemler birbirine geçip karıştı sandım. Cinleri insan insanları cinni sandım. Oracıkta şeytanları melekleri ve zuhuratı-i nuraniyeyi gördüm. Katib ismail ve nice ereni görüp dehşet ile Rabbime secde ettim. Kendimden geçmişim aklım geri geldiğinde bu dualar ile Allah rızası dışında bir amaç için amel etmemeye yemin ettim..."Bu isimler el degistirdi...
Nice kisi aklini kaybetti. Nice kisi yok yere can verdi...

Bazilari onu Necronomicon'un karanlik sayfalarinda gordu. Bazilari coldeki bir arabin Vefk defterinde..

Bazilari bu isimlerle peygamber oldu, bazilari yalnizca mucizeler gosterdi...

Bazilari Lovecraft gibi gorduklerini hikayelestirmeye karar verdi.John Dee'sinden Abramelin'ine Hasan Sabbahindan , Alman Thule orgutune...

Bu isimleri bulup kullananlar hep bir yerlerde isimlerinden soz ettirdiler

KORKU HİKAYELERİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin