26 Ekim'93, Salı - Anla işte

35 1 0
                                    

26.10.1993, Salı


Bugün sabah 10.00'da kalktım. Uykusuzluktan geberiyorum. Çünkü; gece uyuyamamıştım. 10.30'da kahvaltıdan kalktım. Allah'ın cezası Vatandaşlık çalıştım. 11.30'da evden annemle birlikte çıktık. Annemin bugün arkadaş toplantısı olduğu için Fatoş Teyze'yi evinden alacaktı. Beni köşeye kadar geçirdi. Ve gerizekalı Nevzat denen tuhafiyeci; "Ne oldu aniden Ahmet Abimize ya!" falan gibi sıkıcı laflar etti. Annem benim kötü olacağımı tahmin edip bana "Sen yürü istersen." dedi. Canım annemi tahmin edemeyeceğiniz kadar çok seviyorum.

Neyse, Gözde'yi aldım. 12'yi çeyrek geçe Gözdelerden çıktık. Bizimkileri sınıfa girerken yakaladık. Bu sefer hafiften geç kalmıştık ve oradan sıraya girdik. Hocalar çakmadı.

Bugün ilk dersler gırgır, bir şey olmadı. Teneffüste salak Eraylar voleybol oynarken topu kafamıza attılar. Biz de "Bilmiyorsanız oynamayın." dedik. Feni laboratuvarda yaptık. Çok gırgır oldu. Hoca, Hakan Akça'ya "Konuşanları tespit et." dedi. Hakan, tahtada maskaralık yapıyordu. Hoca görmedi. Cem ise embesil surat şekilleri yapıyordu.

Çıkışta okulun kapısının basamağı biraz yüksek; Evren beni çıkardı. (Elimden tutarak) Ve " Gel hayatım." dedi. İçim bir garip oldu. Hala duygularımdan emin değilim. Ama, sanırım evet. Neyse, orda biraz durduk. Yine turşusunu en geç Gözde bitirdi. Adam "Hadi, hadi!" diye gıcık etti. Orada kıl kıl tipler Gözde'ye ve bana yiyecek gibi bakıyordu. Aman s...... be, takan mı var?

Neyse, eve gelirken bilet bulamadık. Kadının birine Gözde "Fazla bilet var mı?" dedi. Kadın "Yok ama paranız yoksa vereyim." dedi. Çok teşekkür ettik ve aldık. Hayret, insanlık hala ölmemiş. Ara sıra 2500 lirasını esirgemeyenler çıkıyor. Ama bazıları 5 kuruş bile koklatmıyor.

6.30'da evde oldum. Allah'tan ablamlar evdeymiş. Ben geldikten biraz sonra annem geldi. Yemek yedik. Sonra ödev yaptım ve Hababam Sınıfı'nı seyrettik. Çok gırgırdı. Gülmekten yerlere yattık. Bu arada canım ablacığım kolye yapıyordu ve bana beğendim diye deri ve boncuktan yaptığı boyunluğu verdi.

Ama bugün canımı sıkan bir şey oldu. Erdal Abime çok kızdım. Annemin arkasından konuşmayın deyince "Sana ne?" diye sert bir cevap verdi ve baya sinirlendim.

Neyse şimdi odamda Sezen Aksu'nun homini pufidi tumbaya... dinliyorum derken şarkı bitti.

AAA! Bir şey unuttum. Şimdi aklıma geldi. Bugün Evren bana "Saçını açsana." dedi. Ben de "Önüme geliyor." dedim. Gözde "Aç, bak daha tatlı oluyor musun?" deyince Evren " O, her zaman çok tatlı." dedi. Canım. Zaten bugün laboratuvarda devamlı bakıştık ve bir şeyler dedik. Anla işte Günlük, neler dedik!

Ayrıca bugün Cem'in annesi okula geldi. Hocalar, Cem'in okulu ektiğini ve derslerindeki notlarının düştüğünü söylemişler. Cem " Bana son kez bakın. Akşam inşallah ölmem." diyordu.

Bugün ne tesadüf Nur'un da annesi okula geldi. Nur'un ilk notları iyi değil. Nur da " Bu beni son görüşünüz." falan diyor. Yarın öğrenirim artık neler olduğunu ve sana anlatırım.

Şimdi, Masum Değiliz'i dinliyorum. Çok tatlı şarkı ya. Zaten Sezen Aksu'ya hastayım. Neyse bugünlük bu kadar, yarın akşam görüşürüz!

PINAR

Kayıp GünlükHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin