12. Zašto me izbjegavaš?

430 47 7
                                    

"Možemo li razgovarati, Tessa?" Ustaknula sam na mjestu dok sam slagala vraćene knjige na policu. Okrenula sam se i vidjela Harrya, naslonjenog na zeleni zid kako me promatra.
"Naravno, Harry. Ne moraš me to ni pitati." Nasmiješila sam mu se i stavila zadnju knjigu na policu. "Što je bilo?" Upitala sam ga i stala pokraj njega. Odmahnuo je glavom i spustio pogled.
"Zašto me izbjegavaš, Tess?" Pogledala sam čudno u njega. Izbjegavam? Dobro, istina je da već dva mjeseca nismo bili ni deset minuta skupa negdje. Od kada je sa Tiffany, udaljili smo se i zaboravili jedno na drugo.
"Izbjegavam te? Od kuda ti to, Harry?"
"Pa više ne pričaš sa mnom toliko, ne družiš se sa mnom .."
"Woah, stani malo ...", prekinula sam ga te nastavila. "Ja se ne družim s tobom? Ne pričam s tobom?" Kimnuo je glavom. "Izvini, ali .. To nije istina, uopće. Kako misliš ne pričam sa tobom? Što onda radim ujutro u kantini ili kada dođeš po Austina?" Odmaknuo se od zida da mi priđe bliže, ali ja sam koraknula korak unatrag.
"Tessa, nisam mislio ..."
"Ne Harry, mislio si. Od kada imaš djevojku, baš ti si se udaljio od mene. Prije si me znao gnjaviti po cijele dane sa porukama, sada poruku dobijem svaka dva dana. Pa oprosti! Nisam ljubomorna, ali tako je i ne možeš reći da nije istina." Udahnula sam duboko i nastavila dalje govoriti. "Gle, ne želim se svađati s tobom, ali kada sjedneš i razmisliš, javi mi se. Možda treba da se ohladimo jedan od drugoga." Okrenula sam se od njega i otišla do Lare i Stelle.

Harry Styles p.o.v.

"Gle, ne želim se svađati s tobom, ali kada sjedeš i razmisliš, javi mi se. Možda treba da se ohladimo jedan od drugoga." Krenuo sam je zaustaviti, ali u sekundi se okrenula i otišla negdje. Zar sam zbilja ja kriv za ovo? Prošao sam dlanom preko lica i vratio se za pult. Sjeo sam na stolicu i izvadio mobitel iz prednjeg džepa. Prešao sam preko ekrana i otvorio poruku od Tiffany.

-Previše sam umorna da idemo večeras van. Sutra?

Izdahnuo sam zrak za koji nisam ni znao da ga držim i krenuo odgovarati na poruku.

-Naravno, Tiff. :)

Poslao sam je i nastavio raditi svoj posao.

Tessa Scott p.o.v.

Nekako sam dočekala jedan sat kada mogu otići doma. Obukla sam svoju finu zimsku jaknu i izašla iz knjižnice.
Sredina je dvanaestog mjeseca i snijega ima tek ponešto. Ali neka, ja volim snijeg. Oko jedan i petnaest, parkirala sam auto ispred Austinove škole i sačekala ga da izađe.
"Hej As." Pozdravila sam ga kada je sjeo na stražnje sjedalo.
"Hej seko."
"Kako je bilo u školi?" Na licu mu se vidi da nije dobro.
"Dobio sam trojku, Tessa. Glupi likovni. Nikada mi neće ići." Umm da. Inače je odličan učenik, ali likovni je jedini predmet kojeg ne voli.
"I to je još uvijek dobra ocjena, As. Nismo svi talentirani za crtanje. Bez brige." Kimnuo je glavom i nasmiješio mi se. Vožnju do kuće smo proveli u tišini.
Tata se vratio sa posla u četiri sata i odmah se bacio na odmor. Ja sam sjedila u svojoj sobi i čitala još jednu u nizu od odličnih knjiga. Već pri kraju zadnje stranice, stigla mu je poruka na mobitel i prepala me, kao i obično. Iznenadila sam se kada sam vidjela da je poruka od Harrya.

-Hej Tess, nadam se da se ne ljutiš na mene više. Mislio sam da danas nadoknadimo propušteno vrijeme i da odemo pogledati film i na neku klopu. Što kažeš?

Nasmijala sam se na poruku i krenula mu odgovarati.

-Nađemo se kod Cinestara u 8?

Poslala sam mu poruku i uskoro sam natrag dobila potvrdan odgovor. Pročitala sam do kraja zadnju stranicu i krenula se oblačiti. Pošto je vani hladno, odlučila sam se za svijetle traperice i bijelu toplu majicu na duge rukave. Nije mi trebalo dugo oko spremanja, tako da sam već oko pola 8 krenula na mjesto dogovora. Drago mi je da je razmislio o onome što sam mu rekla. Sada idemo da nadoknadimo vrijeme. Jedva čekam!

*

Ja sam se vraaatila! I znam, nastavak je kratak, ali heeej! Ovo je početak, ali i nastavak mog pisanja. Nadam se da ste happy i komentaar hoocu!! Pusaa:**

The Story Of Us (Harry Styles / Croatian)Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang