Meniți

745 57 32
                                    

            Se sprijini cu coatele de tejgheaua barului și își comandă o bere. Apoi îșî întoarse capul către femeia din dreapta, care părea să fie mai frumoasă decât Afrodita, și mai sălbatică decât Artemis.

            - Ai bătut atâta drum doar ca să mă ajuți să agăț alte femei? o întrebă el cu siguranță în voce, iar ea își întoarse capul și îl privi cu o sprânceană ridicată preț de o clipă, înainte de a se lumina insesizabil la față, doar ca mai apoi să-și strâmbe buzele senzuale într-un mod care dădea definiția senzației de greață.

            - Alte replici de agățat nu ai? replică ea dezgustată, revenind cu privirea în față.

            - Aș fi putut să vin cu replici de generală, gen „Crezi în dragoste la prima vedere, sau trebuie să mai trec o dată prin fața ta” sau „Cred că Dumnezeu și-a pierdut un înger, pentru că îl am în față”. Dar să fim cinstiți și să recunoaștem că amândoi am terminat facultatea, a replicat el gesticulând larg.

            - Eu nu am terminat-o încă, răspunse ea sec, neinteresată.

            - Mda, înțeleg ce vrei să spui, spuse el întorcându-se cu spatele la tejghea și așezându-se cu coatele pe ea, privind prin barul arhiplin.

            - Deja renunți la agățatul meu și cauți altă pradă? făcu ea râzând. Bărbații, expiră ea pe un ton pe care ar fi spus „vulpea când nu ajunge la struguri spune că sunt acri”.

            - Uite ce e frumoaso, își întoarse el capul spre ea cu lene. Dacă aș fi știut că ești o murătură lipsită de simțul umorului, nu te-aș fi băgat în seamă nici într-un milion de ani. Crezi că dacă arăți bine, bărbații se vor bate pentru tine?

            - Ce...

            - O vor face, întradevăr, a continuat el fără să o lase să vorbească. Însă toți te vor etala ulterior ca pe un trofeu. Și, deși nu te cunosc, pot să recunosc o femeie care urăște să fie catalogată ca fiind doar „bună de...”, își cenzură el ultimul cuvânt printr-o curățare a gâtului. Așa că hai să ne dăm măștile jos și să recunoaștem ce suntem.

            - O să încep eu pentru tine, sâsâi furioasă din cauza cuvintelor lui. Ești doar un ratat care a ajuns la 30 de ani și nu are soție sau copii. Un pierde-vară care înafară de mașină nu are nimic altceva pe lume. Asta dacă ai așa ceva, își continuă ideea răutăcioasă. Stai toată ziua prin sălile de fitness după ce ți-ai trăit toată viața ca un umflat gras. Imediat ce ai scăpat de burtă, ai renunțat să-ți mai lucrezi mușchii, așa că stai pe acolo ca să agăți femei. Acum ai dat peste o femeie adevărată care nu-ți răspunde avansurilor de doi bani și te oftici de mori. Am dreptate? încheie ea cu un zâmbet de-a dreptul adorabil, plin de ironie.

            - Wow, făcu el evident luat prin surprindere. Ești bună. Ai spus atât de multe lucruri adevărate, încât aș putea să jur că mă cunoști personal, spuse el privind-o încruntat.

            - Toate se citesc pe fața ta, răspunse ea după o clipă de tăcere, ca și cum s-ar fi temut că s-a dat de gol.

            - Acum e rândul meu, spuse el frecându-și mâinile asemeni unui erou negativ. Deci, ești mezină și cred că mai ai cel puțin o soră. Debordezi de feminitate și știi cum să o pui în evidență, deși tu ești o tipă foarte băiețoasă. Preferi să mergi cu rolele cât e ziua de lungă pentru că nu-ți place să stai închisă între patru pereți. Vii dintr-o familie plină de bani, așa că ai impresia că totul ți se cuvine și că ai mereu dreptate, spuse el zâmbind cu superioritate către ea. Vezi? Abia te-am cunoscut și știu atât de multe lucruri despre tine.

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Jun 01, 2013 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

MenițiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum