Hoofdstuk 23

15.3K 587 37
                                    

Kato

Vincent en Emma stapten langzaam op me af, allebei met een verbaasde blik op hun gezicht. Ze vroegen zich waarschijnlijk af hoe het kwam dat ik net uit een fucking luxe auto stapte en waarom Jayden aan de andere kant van de auto stond.

Ik hees mijn rugzak op 1 schouder en stapte naar ze toe. Plots voelde ik een warme hand op mijn schouder, waardoor ik halt hield.

"Ik breng je straks weer naar huis, prinses",fluisterde Jayden in mijn oor, waarna hij zijn lippen kort op mijn wang drukte en erna wegging of er niks was gebeurt. Ik daarentegen voelde Jaydens lippen nog steeds op mijn huid. Ik had niet door dat de bel was gegaan totdat Emma me aan mijn arm meetrok.

Blijkbaar hadden we het eerste uur direct sportstudie.
Waar ik best wel blij om was, aangezien we wiskunde hadden en ik dan naast Jayden moet zitten. Ik denk echt dat mijn wiskundedocent het gewoon expres heeft gedaan.

Terwijl we ons omkleedden in onze sportkleding kreeg ik een paar nieuwsgierige blikken toegeworpen. Oké?

Wanneer ik helemaal klaar was ging ik even op de banken zitten terwijl ik wachtte op Emma toen er plots een meisje -Lena, de roddeltante van de school- naast me kwam zitten.

"Dus-",begon ze, terwijl ze de 's' uitrok. Ik keek haar aan met een vragende blik. Het is niet dat we elkaar haten of zo, maar we waren ook niet bepaald vriendinnen, waardoor ik het raar vond dat ze plots een gesprek begon.

"Ja?"

"Ik heb gehoord van jou en Jayden."

Oh nee! Waren de roddels nu al begonnen?

"Wat is er met mij en Jayden?",probeer ik zo nonchalant mogelijk te vragen. Waarschijnlijk faalde ik erin, want ik kon echt niet liegen.

---------------------------------

Voor degene die niet weten wat sportstudie is: wanneer er een les uitvalt (als de leerkracht bv ziek is of op bijscholing) dan heb je studie. Dat betekent dat je in de refter (of ergens anders) moet studeren in stilte, maar bij sportstudie mag je naar buiten en moet je sporten ipv studeren. Meestal heb je de keuze of je sportstudie gaat doen of niet.

Ik wist niet of alle scholen dat hebben, dus dacht ik, ik leg het even uit :) hopelijk snapt iedereen het!

EN OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG
DIT BOEK STAAT/STOND GEWOON OP #15 IN ROMANTIEK AAAAAAAAAAAAAAAAAAA DUIZENDMAAL DANK AAN IEDEREEN DIE MIJN BOEK LEEST! JULLIE ZIJN TOP❤️

When the badboy wants the good girl.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu