''Μπαμπά'' ο Stefan φωνάζει μόλις μπαίνει μέσα στο σπίτι ''θα την σκοτώσω, μπαμπά μόνο αυτό σου λέω'' φωνάζει εξαγριωμένος με την αδερφή του
''ει μικρέ τι έγινε; ηρέμησε '' ο Harry αποκρίνεται κάνοντας του νόημα να πλησιάσει ''τι έγινε ; γιατί φωνάζεις;''
''έγινε ότι η..'' την ώρα που ήταν έτοιμος να μιλήσει η φωνή της αδερφής του ακούγεται κάνοντας και τους δύο να γυρίσουν προς το μέρος της
''μπαμπά ότι και να σου πει είναι ψέμα, μην τον ακούς '' προσπαθεί να τον προλάβει, πριν τα καταστρέψει όλα, αν μάθει ο πατέρας ότι έχει αγόρι, το μόνο σίγουρο είναι ότι θα την σκοτώσει. ''μπαμπούλη μου εγώ ξέρεις πόσο σε αγαπώ..''
''σταμάτα Elena..τι έκανες;'' Την ρωτάει με σηκωμένο φρύδι ''ο αδερφός σου εδώ είναι αρκετά θυμωμένος ''
'' αφού πάντα νευρόσπαστο είναι, τι περιμένεις καλέ μπαμπά''
'' τι είπες ρε; εγώ νευρόσπαστο;'' Σηκώθηκε πλησιάζοντας την ''αφού είμαι νευρόσπαστο , πατέρα όπως λέει η αδερφή μου, να σου πω πως από εδώ η κυρία.....''
''μην τολμήσεις'' τον απειλεί εκείνη αλλά ο Stefan δεν λογαριάζει τίποτα
''έχει αγόρι'' συνεχίζει και ένα αυτάρεσκο χαμόγελο σχηματίζεται στο πρόσωπο του
''τι έχει λέει;'' Είναι η σειρά του Harry να φωνάξει φανερά θυμωμένος μετά από αυτό που μόλις άκουσε
''το καλό που σου θέλω να είναι ψέματα γιατί την έχεις βάψει..Δεν θα ξαναβγείς από το σπίτι μέχρι...''
''μέχρι; Τι μέχρι Harry;'' Η φωνή της Allison τον διακόπτει ''τι στο καλό λες του παιδιού;'' Φανερά προβληματισμένη τους πλησιάζει, άκουσε όλη την συζήτηση και φυσικά ήταν γνώστης αυτής της σχέσης από την αρχή, η κόρη της πάντα την συμβουλεύεται και μαθαίνει ότι την απασχολεί .Μόλις της είπε πως είναι ερωτευμένη, χάρηκε για την κόρη της πώς να μην χαρεί, άλλωστε είναι στην κατάλληλη ηλικία για να ερωτευτεί, δεν έκανε κάτι κακό. Πάντα ο Harry είχε αυτό το πρόβλημα, όπως και με την Analiese και τώρα με την Elena κάνει τα ίδια. Δεν μπορεί να ξεχαστεί αυτό που έκανε με την Analiese , μόλις έμαθε ότι έχει αγόρι, ανάγκασε το παιδί να έρθει εδώ και με το καλησπέρα σας τον βομβάρδισε με ένα σωρό ερωτήσεις και το καλύτερο στα περισσότερα ραντεβού ήταν και αυτός παρών. Η Analiese έκανε να του μιλήσει για πάνω από ένα μήνα, αλλά δεν μπορούσε να του κρατήσει κακία για πολύ ήταν ο μπαμπούλης της, με τα δώρα και με τα τραγούδια τελικά την κατάφερε .
ESTÁS LEYENDO
I DON'T LOVE ANYONE
Fanfic~Είσαι ένας δειλός , δεν παλεύεις για την αγάπη παρά μόνο την φοβάσαι~ ~Ξέρω ότι δεν είμαι καλός για εσένα αλλά δεν θα περάσω όλη μου την ζωή προσπαθώντας να αποδείξω ότι είμαι ~ Harry και Allison δυο διαφορετικοί κόσμοι, έρχονται κοντά Δυσκολίες...