Rozdział 1

58 3 0
                                    


Na lekcji matematyki Pani Majer poprosiła Angelike do tablicy, aby rozwiązała jedno zadanie na ocenę.
Angelika jest to dziewczyna z 1 gimnazjum która jest bardzo nie śmiała . Już jako małe dziecko wstydziła się wszystkiego i wszystkich . Nie ma żadnej koleżanki. Jej przyjaciółka Estera , która chodziła z nią do klasy odeszła do innej szkoły. Tylko przy niej Angelika niczego się nie wstydziła . Teraz jak już Estery nie ma , Angelika zamknęła się w sobie . No niby spotykają się od czasu do czasu , chodzą na spcacery. Ale wiadomo w innej szkole poznała nowe koleżanki i już nie ma czasu dla Angeliki. ......

Angelika wstydziła się podejść do tablicy , ale podeszła po chwili . Umiała rozwiązać zadanie , ale tak się bała że ośmieszy się przed cała klasą , że nogi odmuwiły jej posłuszeństwa , i Angelika straciła przytomność. Gdy się obudziła leżała na łóżku u pielęgniarki a nad nią stała nauczycielka .
- Wszystko w porządku ? - spytała pani Majer .
- Tak , ale ja tego nie mogę pojąć . Dlaczego ja jestem aż tak nieśmiała. Angelika opowiedziała o swoim lęku. Pani Majer zaproponowała jej żeby zaczęła pisać bloga np. O swoim życiu. Aby zmieniła imiona to nikt się nie zorientuje , że to ona.
Nagle zadzwonił dzwonek na przerwę.
- Angeliko idź do domu. Odpocznij , i przemyśl to co ci powiedziałam o tym blogu.-powiedziała Pani Majer.
Angelika przez całą drogę do domu o tym myślała . Gdy przyszła do domu od razy położyła się spać . Obudziła się po 2 godzinach . Postanowiła że zacznie pisać bloga . Więc zaczęła pisać pierwszy rozdział.
Cdn...

uff .. .. Pierwszy rozdział z głowy . Mam nadzieję , że wam się spodobało . Pozdrawiam
Martynka0012

,, Niezauważana Szara Myszka"Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz