Batu...
"Noldu prenses? Asu Asu uyan ben yanındayım Asu." Yine bilinçaltımın oyunlarından birini işitiyordum çünkü... çünkü Batu yanımda değildi. Benim biricik sevgilim... O da yoktu yanımda artık... "Prenses uyan yanındayım hadi be prensesim sen yaparsın bunu." Hayır bu? bu gerçek olamaz ben gitmedimmi Brezilya'dan gelmemişmiydim evime. ¿
"Prenses aç aç gözlerini nolur ben sana bu kadar bağlandım beni bırakma" Diyordu gözlerindeki yaşlar yüzümü ıslatırken ve sonunda da kısık sesle "Lütfen" diye sayıklıyordu.«»«»«»«» Batu«»«»«»«»
Açtı açtı doktor bey gözlerini açıyor.
"Asu! ah sana birşey olmasından çok korktum seni çok seviyorum beni bırakmadın Allah'ım şükürler olsun."Uyanmıştı beni bırakmamıştı beni seviyordu bunu biliyorum çünkü kalp kalbe karşıdır ..
"Batu sen... sen beni neden onların eline bıraktın ha? bana niye işkence ettin? bana niye vurdun ve Cansu ile oyun oynadın söylesene" dedi ne dediğini anlamadan " Sen neler söylüyorsun prenses sen Brezilya'dan geldikten sonra komşuna gidip oradan çıktıktan sonra eve gelirken sana gasp etmediler mi? ben sana bu dediklerini yapmadım" neler saçmalamıştı benim prensesim .
Doktor " Batu bey karınız rüya görmüş olmalı ya da yolda ona yapılanları sizin yaptığınıza dair halisünasyon görmüş olması yüksek" demişti bunları Asu'ya inandırmış olmam lazım ve bunu yapıcam.
"Ne sen bana bu dediklerimi yapmadın mı ?" dedi tekrar inanmamış gibi yaparak. Bu yaşadıklarına rağmen hala güçlüydü.
"Hayır sevgilim sadece rüya ve geçti. Ben sana asla böyle şeyler yapmadım ve yapmam tamam biraz hızlı bir evlilik yapmış olabiliriz ama ben.. ben seni çok seviyordum. Ah ben bunları neden saçmalıyorsam sen en iyisi biraz dinlen ben akşam seni gelip alacağım " dedim. Beni dinlerken bile çok masumdu.Arkamı dönüp giderken "Beni yinemi bırakacaksın Batu yinemi? " ah! salak ben yine kendimi kendi bacağımdan astım. Asu'yu eğer bırakırsam yine aynı rüyalardan görecek. Bu yüzden onu alıp gitmem gerek." Pardon prenses ben sadece senin dinlenip dinç olman için seni bırakıcaktım ama sen çok iyi görünüyorsun"
"Tamam ama bana eve gidince pasta yapacaksın olur? eğer yapmazsan gelmem" of çok tatlıydı konuşurken. Ama yüzündeki yara ve morluklar beni derinden yıkıyordu. "Prenses seni ilk önce kuaföre götürelim sonra da--" bana sus işareti yapıp" Şşii sus bakim sende sürpriz yapmayı beceremiyorşun gerisini sonra söylersin" başımı onayladım anlamında sallayarak gülümsedim.
°'°'°'°'°'°'°'°'°'°'°'°
«»«»«»«»Asu«»«»«»«»
Batu beni arabaya yerleştirip yanıma oturdu. Radyoyu karıştırırken bir şarkı da durdu. Tonlaması çok hoştu ama bu aralar kahrımdan ve korkunç rüyalarımdan müzik dinleyemedim. Şarkıyı galiba Selena Gomez söylüyordu."Prenses bundan sonra bu şarkı ikimizin seninde yabancı şarkılara olan ilgini bildiğimden bu artık bizim şarkımız " dedi." Peki benimle aynı duyguları besleyen bay gökyüzü peki şarkının anlamını bana söylermisin?" dedim." Tabiki prenses şarkının adı " SAME OLD LOVE" ve anlamı "BÜTÜN AŞKLAR AYNI DEĞİLDİR" tabi kendi ingilizce seviyemden yaralanarak." diyordu..