achtien

227 28 0
                                    

Vanmorgen lag ik nog lekker te pitten in m'n bedje totdat ik werd gewekt door een hard schel geluid.

Ik schoot recht overeind in m'n bed en keek schichtig om me heen. Er was niks te vinden in m'n kamer, waarschijnlijk had ik het gewoon gedoomd.

"PRIIINGGGGG," klok het ongelooflijke nare geluid opnieuw.

Ik kreunde en liet mezelf weer zakken in m'n kussen.

Het was de bel. De fucking bel die mijn schoonheidsslaapje verstoorde.

Twee seconde zat ik na te denken over het idee dat ik maar naar beneden moest gaan en die vervelende deur moest openen, want stel het was de koningin of zo, je weet het maar nooit toch?

Na die twee seconde nam ik het besluit om toch maar op te staan, wat ik vervolgens ook deed.

Ik strompelde sloom uit m'n warme bedje en wikkelde mezelf in een zwarte badjas die ergens op de grond lag te verrotten.

Ik moet die zooi echt eens opruimen.

-

Toen ik even later in de hal stond zag ik een gedaante voor het glas staan van de deur.

Ik trok mijn wenkbrauwen omhoog en deed vervolgens de deur van het slot. Op dat zelfde moment was ik dus ook vergeten dat ik net was opgestaan uit m'n bed, ik er waarschijnlijk vreselijk uit zag EN ik liep in een badjas.

Als het de postbode zou zijn dan zou het nog wel 'oké' zijn geweest, maar als het Ash, Mike of Cal zou zijn... Dan zou ik me toch wel heel diep hebben geschaamd.

Maar goed, ik wist nog steeds niet wie het was. Dus ik kon nog geen conclusies trekken.

----

Omdat het bijna kerst is, gaat dit verhaal een beetje de kerst zweer op, yey

Life Of The Party ✯ l.h ✔️Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu