Ben 40 yasinda dul bir kadinim...O olay yasandiginda 23 yasindaydim.O gece düştük köy yollarina,tabi kocam yasiyor onla beraber geloyoruz arabayla.Koy cok uzakta tuvaletim gelmisti,kocam fazla dayanamadı cekti kenarı.Ormanlik vardi yan tarafimizda hemen oraya gittim tuvaletimi yaptim.Sonra tekrar arabaya binip köye gittik.Aradan 1 yil gecti,İstanbula tasindik.Keske tasinmasaydik...
Tasindigimiz gunden itibaren rahat duş alamiyordum,surekli biri bana öldür onu öldür onu diyordu.Bu her gecen gun siddetini arttirdi.Ruyamda bir adam gördüm hüngür hüngür ağlıyordu,kocan seni aldatiyor diyordu.O an sinirli ruyamdan uyandim ve mutfaktan bicagi alip kocama sapladim.Kocamin bagiris sesini duyan bizim eve kostu.
Ben 1 ay cezaevinde yattim,tekrar o lanet eve geldim.Birileri beni kontrol ediyordu sanki.Bir gece saat 3 civari odamin kapısı açıldı,zifiri karanlik,hemen gece lambasini yaktim, karsimda kocam duruyordu,o an sok oldum ama kocam kiligina giren cin benimle iliskiye girmek istiyordu.Bende dayanamadim aldim yatağa am sonra gozbebeklerinin simsiyah oldugunu gorunce hemen ayetel kursi okudum,cin o kadar hizli yok oldu ki,sarsintidan bayildim.
Hocaya sordugumdaysa bana hic acik alanda onlara zarar verecek bişiy yaptin mi deyince benim jeton dustu.
O gun bugundur dayanacak gücüm kalmadi.Nefret ediyorum cinlerden...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Türkiye de yasanmis cin ve hayalet olaylari
رعبBu topraklarda yasanmis garip ve aciklanamayan olaylar