-Gabriele's POV-
Když jsem jí viděla, jak scházela ze schodů a v půlce se zastavila. S tím, že na mě začala koukat s otevřenou pusou... Musela jsem se nad tím pousmát, protože to bylo sladké. Tak tohle je pěkný. Mám nevlastní sestru! Počkat jak, že se to jmenovala...Amber! Moje nevlastní sestřička Amber. Pěkný jméno. Nejen to jméno. "Ahoj Amber, asi ti neřekli jak se jmenuji. Těší mě tvoje nevlastní sestra Gabča„ . Natáhla jsem k ní ruku a ona mi jí s úsměvem podala.-Amber's POV-
Proboha ona si všimla, že na ní celou dobu doslova čumím. Trapas. Sešla jsem k ní a ona začala konverzaci slovy: "Ahoj Amber, asi ti neřekli jak se jmenuji. Těší mě tvoje nevlastní sestra Gabča„ . Napřahovala ke mě ruku. Podala jsem jí ruku a řekla jí, že mě taky těší. Měla krásnej hlas. Poslouchala bych ho pořád.
Chvilku jsme si povídali a dozvěděla jsem se, že je fakt hodně fajn. Myslela jsem si to o ní i když jsem o ní nic nevěděla, ale teď se mi to jen potvrdilo. Vlastně od té třetí hodiny jsme nezavřeli pusu. Povídali jsme si v podstatě celej den.
K večeru se začalo řešit spaní.
To bylo taky docela zajímavé! Dvě postele v pokoji nemám. Takže jsem s ní sdílela jednu postel. Za tu dobu co co jsem jí poznala (asi šest hodin) si myslím, že jí znám celej život. Že jsme fakt hodně stejný..a máme toho hodně společného. Začala jsem jí věřit jak nikdy nikomu. Ví o mě víc než moje mamka. A to je co říct, protože já mám s mamkou skvělej vztah a ví o mě skoro všechno. Gabča se ale dozvěděla úplně všechno. I to, že jsem na slečny. Vyptává se. A to fakt hodně. Vím, že jsem asi divná, ale já mám něco jako gay radar a myslim si, že ona čistě hetero nebude.
Blbly a povídali jsme si asi do jedné ráno. Pak jsem začala být ospalá a lehla jsem si. Otočila jsem se k ní zády a zavřela oči. Po chvilce jsem na svém boku ucítila něčí ruku. Spokojeně jsem se přitulila a usla.