Bang Bang - My Baby Shoot Me Down

13 2 2
                                    

Dilara vazu un portal carr se deschise insa acesta nu era negru,insa nici albastru nu era,intra in el si o vazu pe mama ei care semana cu Angelina Jolie Pitt
-Dragostea mea frumoasa,puiul meu,as fi vrut sa fim cu totii o familie fericita.
-Tu cine esti?
-Draga mea suntem mai apropiate decat crezi,eu locuiesc deasupra cerului,sunt bunica ta,am murit acum 30 de ani,poate te intrebi ce caut eu aici,nu pot sa te ajut sa scapi de demoni definitiv insa pot sa iti dau sfaturi si informatii vitale,magia neagra nu vine de jos,dragonii au avut puterea de ai blestema pe cei din clanul bunicului tau datorita faptului ca au facut pact cu fortele extra-terestre,atunci cand s-a undragostit de mine bunicul tau,a creat o inegalitate asulra binelui si raului,iar tu poti sa reechilibrezi balanta insa trebuie sa vina din nauntrul,dar nu oricum ci sa iti faci ordine in ganduri si sa te schimbi.
-Dar ce inseamna toate astea?
-Dilaraa!Ai grija un demon vine spre tine.
-Nu,nu vine.spuse ea si ii poruncii demibului sa sr opreasca.Demonul a disparut intr-o fractiune de secunda.
-Cum ai facut asta?
-Nu stiu dar cred ca raspunsul se afla acolo sus,dar cum ajung?
-Stiu eu o cale,trebuie sa te transformi din punct de vedere al caracterului.Spuse Aly
-Pai mereu trebuie sa fim pozitivi,asta este obligatoriu,dar tu mereu gasesti solutii o sa gasesti si de dqtat asta,spuse Justin.
-Nu inteleg de ce mereu pui prrsiune asupra mea.De ce trebuue mereu sa ne certam?
-Poate daca nu ai fi asa de incapatanata,am fi de acord tot timpul.
-Tu esti cel care este incapatanat si ingreunezi situatia.Nu te suport.Lui Aly i se face rau in tranvai si lesina.
-Trebuie sa o scoatem de aici,spuse justin in timp ce o lua in brate si o saruta pe frunte.
Dilara nu ezita sa se indigneze si intelesese in acel moment ca intre ea si el nu mai e nimik care sa il lege.
-Unde ma aflu,intreba Aly?
-Esti in siguranta ai lesinat in tranvai.
Justin in lumina razelor ce ii scaldau chipul lui Aly observa cat de inicenta era si sensibila.Dragostea romantica nu poate fi virgiala,ea vorbeste liba unui trup anume,e preocupata de unicitate nu de generalitate.Il iubesc pe X pentru ca are pistrui,gropita in obraz,nasul carn.De aceea daca inxercam sa il transfirmam pe X in Y ne izbeste un zid mare numit: diversitate
A descoperii farmec in locurile neobijnuite inseamna a refuza sa te lasi vrajit de ceea ce este evident.Dragostea isi dezvaluie nebunia prin refuzul de a accepta normalitatea,unereta a persoanei iubite.Si daca tote femeile sunt defapt la fel si toti barbatii sunt defapt la fel?O linie foarte subtire desparte dragostea de fantezie?Dar ce se intampla cand ne-am plictisit sa visam ceva ce stim ca nu vom avea niciidata?Iti vezi de treaba ta?Incepi sa te apuci de un hobby?Itu iei o pisica?In povestea de dragoste moderna,aventura isi pierde hegemonia,ceea ce se intampla nu mai poate fi o reflexie a starii interioare.Rataciti in jungla,pe un vas naufragiat,sau pe un munte,luptandu-se cu natura sau cu societatea,cuplurile epice isi dovedesc forta dragostei,prin vigoarea cu care,infrang adversitatile.Joaca pe care o implicau proreclele sa raspandit si in alte forme ale limbajului,asfel justin a devenit jb si aly a devenit pandalica.
-Dilara trebuie sa vorbim
La auzirea acestor cuvinte ea se cutremura.
-Stiu ce vrei sa imi zici.
-Nu esti tu de vina,sunt eu.
-Ei bine daca ea te face fericita eu te iubesc destul de mult incat sa inteleg ca iubirea e atunci cand lasi persoana iubita sa fie fericita.
Dar dorul de un viitor care nu vine niciodata,e doar cealalta fata a dorului din trecut.Nu e trecutul de multe ori mai bun pentry ca e trecut?La sfaesitul vacantei realizezi ce bine a fost doar pt ca sa sfarsit.
Dilara isi spuse,ma imbata pripria tristete,atinsesem stratosfera suferintei,momentul cand suferinta devine o valoare in sine si se transforma in compexul lui isus.acum nu mai an 15 ani si desi este naspa sa fiu singura cautand parti bune in sine ma face ocupata.Poate ca iubirea dintre mine si justin ar trebuii sa fi ramas la nivel de idol/fan,atunci cand ingerul iti raspunde la afectiu ti se pare ca strica totul parca distruge perfevtiunea.Deci daca ar fi ramas la o iubire idilica totul ar fi fosr perfect oricum am pierdut tot nu mai am ce sa pierd.In mimentul acela Dilara se proiecta in spatiu in fata tribului celui care guverneaza magia.
Asta e,isi spuse dilara,atunci cand justin pe care il adoram ma parasit am devenit altcineva cu o alta infatisare.
-Cinw wsti si ce vrei intreba marele alb.
-Vreau sa rewtavulesti pacea in lumea de jos.
-Nu sr poate trebyie sa imi oferi ceva la shimb.
-Ce ati dori
-Vreau sa imi slujeeti mie.Cu timpul anii treceau iar dialra si marele alb devenesu din ce in ce mai apropiati iar pacease unwtwura in Bosforul de jos.
Melodie : Speak - Din intamplare

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Nov 05, 2015 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Blestemul dragonilorUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum