Ahojte táto kniha bude o dievčatku ktoré sa volá Lucy. Bude to o jej rodine, živote, kmarátoch...
Lucy má ešte len 4 roky a ide práve do škôlky.
Keď sa Lucy ráno zobudila tak si spomenula, že dnes je prvý deň v škôlke. Mama ju obliekla do pekných šiat, dala jej dve kytice, naraňajkovala sa a išla s mamou do škôlky. Ale keďže Lucy býva na dedine musela ísť o 15 minún skôr ako ostatné deti. Tá dedina bola blízko mesta v ktorom bolo veľa škôl aj škôliek. Ale Lucyina sesternica Molly bývala v tom meste na sýdlisku kde bola škola aj škôlka a preto hneď Lucyina mama vedela, že do ktorej škôlky ju dá. Keď už vystupovali z auta tak sa Lucy bála. Bála sa preto lebo nevedel či si nájde kamarátky. Keď už vchádzali do dverí tak Lucy uvidela svoju sesternicu Molly. Strašne mala radosť, že ju vidí lebo sa už dlho nevideli. Vošli do triedy a prišli akurát posledné. V triede bol rovnaký počet chlapcov aj dievčat. Učiteľka bola mladá, mala 28 rokov. Hneď sa Lucy a Molly zapáčila. Ale ani tá druhá nebola stará mala asi 31 rokov. Tak sa s učiteľkami zoznámili, pozreli si rozprávku a išli domov. Keď Lucy prišla domov tak sa tešila, že konečne chodí do škôlky. Pochválila sa aj otcovi, že učitelky sú veľmi milé.
Táto kniha je trošku divná no ale čo už aspoň nejaká.
Keď sa vám páčila tak dajte like a aj nejaký komentár môžte dať.