XXV

173 19 9
                                    

20 ianuarie

Derek m-a minţit.

M-a minţit în tot acest timp.Am avut încredere în el.Credeam că e diferit.Credeam că nu mă va răni. Credeam greşit.

Am ieşit din apartamentul lui Peter,tocmai am ajutat-o pe Aby să-şi alegă hainele pentru a ieşi pe scenă.Sincer faptul că avea doar cîteva perechi de şorţi scurţi şi bluze care nu le puteai numi aşa fiindcă erau mai mici decăt o pereche de mănuşi,m-a jenat.Ştiam că ea e o femeie deşteaptă şi face asta doar pentru aşi plăti studiile,de aceea nu am judecat-o.

Am coborît scările atent deoarece lumina era foarte slabă,semn că clubul se deschise.Muzica puternică îmi rănise la început timpanele,dar m-am deprins repede.Am aruncat o privire spre cei care dansau şi se distrau în club.Chiar dacă Rhythm of fight era un club de noapte,puteam să observ că era cel mai civilizat din cite am auzit.Dansatoarele se îmbrăcau cît de cît decent şi dansau doar pentru spectatori.Iar aceştia nu încercau nici o mişcare brutală sau indecentă,plus că nimeni nu începuse să se bată.

Au auzit o voce cunoscută,chiar dacă muzica era dată la maxim,am recunoscut acea voce şi am zîmbit automat.Am vrut să ocolesc acel perete care ne derpărţea şi să îl sărut pe obraz.Dar cuvintele spuse de el m-au oprit.

~Kaitlyn.Ţi-am spus că voi avea grijă să nu afle.-spune el şi eu mă încrunt la auzul numelui.

Nu am auzit de mult mult nimele acesta.Gîndul îmi zbură imediat la Seth.O durere imposibilă mă lovi din plin şi m-am rezemat cu spatele de perete ascultînd fără să vreau.

. ~Nu.Nu vei avea grijă de asta!Te ştiu,Derek.De ce ai adus-o aici?Vrei să afle cine e fost el?Derek,te întreb.Vrei să afle despre Seth?-întreabă furioasă Kaitlyn,îi auzeam vocea tremurîndă prin perete.

~Nu.

O lacrimă îmi udase obrazul.Am luat o gură de aer încercînd să mă calmez.Dar aveam senzaţia că mă sufoc.Urmatoarele cuvinte ale ei mă durură cel mai tare.

~Ţine minte asta,Derek.Ea nu trebuie să afle despre asta.Ignor-o,răneşte-o,prefăte că nu-ţi pasă de ea.Dacă află va fi mai distrusă decît ceea cei vei face.Seth ar fi deacord cu mine.Mai bine ar fi murit decăt să-i spună Alissiei despre lupte.-spune Kaitlyn şi simt cum inima mi se rupe în bucăţi.

Lacrimile îmi inundă obrajii cu o rapiditate de care nu am ţinut cont pînă atunci.Simt cum corpul mi se fac eşi mai greu cu fiecare clipă.Privesc înainte,dar nu privesc de cît în întuneric.Acum holul e întunecat,fiindcă lumina se limita doar la cea din ring.

Întrebările din trecut,cele legate de apariţia lui Derek şi felul cum se compota cu mine au fost spulberate de cuvintele lui Kaitlyn care împăştiase ceaţa şi făcu conexiunea dintre ele.Derek ştia totul despre mine de la Seth,iar fratele meu se ocupase cu luptele ilegale.Ţin minte cînd tata citise în ziar despre nişte lupte ilegale care aveau loc în cluburile din oraş.Nu ştiam de ce îmi amintisem de el,poatepentru că după asta Seth se închise în cameră o zi întreagă şi apoi noaptea plecă undeva.El se ocupa cu luptele,în fiecare noapte cînd nu era acasă era acolo.De fiacare data cînd vorbeam -mă minţea.

Atunci am simţit că sunt goală pe dinăuntru.Faptul că fratele meu,cea mai scumpă persană din viaţa mea,mă minţise mereu.Nu eram sigură cine era cu adevărat el.Nu ştiam dacă se prefăcea sau era sincer cînd îmi spunea că mă iubeşte.Timp de 15 ani am trăit doar în minciună şi secrete.

Dar cel mai mult mă durea că Derek,salvatorul meu,cel în care am putut avea încredere,mă minţise în tot acest timp.Acum povestea surorii lui mi se părea doar o minciună,o altă plasă în care am picat.Am fost atît de proastă.Derek era cel care mă prinse mereu cu garda jos,nu,el era cel care mi-a dat garda jos.El a fost cel care m-a dezmorţit şi m-a făcut din nou să simt durerea.El,cel care seamănă izbitor de mult cu Seth şi ştie asta,cel care m-a adus aici ştiid că pînă la urmă voi afle,el deja mă rănise.Mă rănise nu prin faptul că nu îmi atrăgea atenţia,mă rănise din prima clipă în care îşi fixă privirea asupra mea.

JURNALUL UNEI DEPRESIVE (- Anabeth) - Prima variantăUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum