Stiu, sunt o fata obijnuita de 16 ani . Pe biturile melodiei mele favorite ma ridic ,din pat ,incet si ma duc in fata oglinzi. Arat normal ...de ce viata mea nu poate fii si ea normala ?
Imi dau parul usor ,dupa ureche , parul de o nuanta de saten deschis ce pare a se potrivi perfect cu ochii mei verzui . Din senin se aude vocea mamei :"Lia!" Ma striga ea . Ma cutremur usor si ies din dormitor , cobor scarile cele lungi si abrupte . Ajung in living . Acolo era mama ,langa semineu ,iar pe canapea se afa un domn.
-Liana , vreau sa ti l prezint pe Marius . Atunci mi am dat seama despre ce este vorba . Acesta era inca unul din pretendentii mamei . Dupa ce tata a murit , mama a incercat sa se recasatoreasca , sa isi gaseasca fericirea in cineva ,in alt cineva dar nu a reusit .
M am uitat indelung la mama tragandu mi manicile in jos,acoperindu mi mainile si cu o privire dezamagita in jos. Era un moment foarte stanjenitor pentru mine si presupun ca si pentru ei. Am avut noroc de Gabi care a venit imediat,si m a luat foarte subtil (Gabi este menajera ,bucatareasa, o buna prietena si pot sa ii spun si o a doua mama)
-Lia , draga trebuie sa o intelegi , ii ieste foarte greu si ei !
Nu am mai avut tupeul sa spun nimic, cu toate ca stiu ca mama are un mod mai ciudat de a trece peste , eu am reusit sa ma refugiez altfel. Prin muzica. Acesta fiind singura modalitate de a ma face sa uit de toate greutatile. Presupun ca stiti cat de greu e atunci cand ,tu incerci sa faci ceva si parinti nu te sustin ..... asa e si in cazul meu cu mama . Aceasta ne fiind de acord cu pasiunea mea pentru mizica , si pentru basul meu . Singurul lucru ce mi a mai ramas de la tata . El fiind singurul ce imi intelegea pasiunea mea nebuna pentru muzica.
Pe langa el fiind si Dragos prietenul meu din copilarie si presupun ca si BFF-ul meu.
CITEȘTI
In love with my bestfriend ❤
RomanceTotul incepe cand Lia se muta in acelasi liceu cu cel mai bun prieten al ei . Acolo aceasta incepe sa isi descopere cu adevarat , talentul mizical .Incepand sa aiba semtimente si pentru Dragos , povestea se complica ...