Jongin soo'nun hediyesini almak için dışarı çıkmıştı. Ama birinin onu takip ettiğinden haberi yoktu. Jongin ara sokağın birine girdiğinde takip eden kişi elindeki pamuğa birşey döktü ve jongini bayılttı.
^^^^^
Jongin gözlerini açtığında elleri ve ayakları bağlıydı. Ağzında ise bir bant vardı. Elini bağlayan iplerden kurtulmak istedi ama başaramadı. Tam o sırada içeriye takım elbiseli 50 yaşlarında bir adam girdi.
"Kim jongin" dedi. Jongin kafasını kaldırdığın sağ yanağına bir yumruk yedi. Ağzından kan gelmişti.
"Açın şunun ağzını" adam korumalarına söylemişti.
Korumalardan birisi jonginin yanına gitti ve hızlıca ağzından bantı çekti. Jonginin canı yanmıştı.
"Benden ne istiyorsun?" dedi jongin yorgun bir sesle.
"Soo'nun peşini bırak. Seni bir daha oğlumun yanında görürsem olacaklardan sorumlu değilim bay kim jongin" dedi ve sırıttı takım elbiseli adam.
"Asla!Ben soo'yu seviyorum" dedi ve yanağına tekrar bir yumruk yedi.
"Sana onun peşini bırakacaksın dedim kim jongin."
Adam kararlı görünüyordu ve çok korkunçtu. Ama jongin asla soo'dan, baykuş'undan vazgeçmeyecekti.
Soo'nun ağzından
Saat baya geç olmuştu. Jongin bir işim var diye dışarı çıktı ama 2 saattir gelmedi. Telefonu elime aldım ve tekrar jongini aradım ama o lanet olası kadın çıkıp "aradığını kişiye ulaşılamıyor" dedi.
Suho hyung!un yanına gittim. "Hyung jongin nerde hala gelmedi?"
" Birşey almaya gitti soo merak etme gelir birazdan"
tamam anlamında kafamı salladım ve odama çıktım. Camdan bakarken telefonuma bir mesaj geldi. Jongin den geldi diye aceleyle telefonu cebimden çıkartıp baktığımda gizli bir numaradan mesaj gelmişti.
'Kyungsoo jongin babanın yanında'
Bu da neydi şimdi? Jongin neden babamın yanında olsun ki?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MESAJ #kaisoo#
FanfictionX - Çok güzel gülüyorsun? Kyungsoo - Sende kimsin? X - Sana çok yakın olan birisi ;)