1

53 10 5
                                    

Herkes bir mücadele içinde, cok çalışmamız gerek halk iki grup olarak ayrıldı insanlar kendi gruplarında bir düzen kurdular ve grupları birbirinden ayıran bir çizgi var.Gerci ona çizgi denmez aramızda bir dağdan bile büyük engel var ama ben çizgi diyorum.

Güçlüler ve Yenilmezler olmak üzere iki grup ve ben güçlülerdeyim aslında bedenim grubumla ters biraz ben güçlü değilim korkuyorum belki ölmekten ya da ailemi kaybetmekten

çünkü  ne kadar grupları ayıran bir çizgi de olsa savaşlar oluyor her iki grubun amacıda diğer grubu bitirerek her yeri hakimiyeti altına almak.
Grup başkanımız çok sert birisi ama çok azimli karşı grubu bitirmek için çok çaba sarfediyor tabi hep birlikte sarfediyoruz .
Benim ölmekten korkmamın nedeni daha önceden diğer grup tarafından abimin öldürülmesi ,abim çok güçlü uzun boylu ve yakışıklı biriydi ve bir kıza aşıktı onunla bir ömür boyu yaşamak istiyordu ama  öldü çünkü kız diğer gruptaydı ve onunla görüşmesi yasaktı. Grupların en önemli maddesi de kesinlikle iki farklı grup evlenemez ve arkadaş dahi olamazlardı abim bunu göze almış onunla gizli gizli konuşacaktı ama hiçte istediği gibi olmadı ben de en çok bundan korkuyorum bir gün bana da aynısı olursa.
**********************
Ne kadar savaşsakta evimiz için de bişeyler yapmalıydik ısınmak için mesela ben bahçeden odun almak için evden çıktığımda babam kolundan tuttu ve "sen yorulma kızım taşıyamazsın ben taşırım" dedi bende kaşlarımı çatarak "taşırım baba alt tarafı biraz odun- " babam sözümü kesip benim içeri girmem için parmağıyla işaret etti
Babam benim bir şey yapamayacağımı düşünür belki her dışarı çıkmamda başıma bir şey gelmesinden sanırım Abim den sonra oldu ama yine de ben böyle olmasından nefret ediyorum kendimi korumak istiyorum korkmak istemiyorum ama bu çok zor babam buna engel oluyor ben bunları düşünmekten nefret ediyorum ama ya babam da bizi bırakıp giderse o zaman annem ve ben kalıcaz çaresizce kimsesiz bize kim sahip çıkacak.
Babam odunları alıp geldi ve sobayı yaktı ve yanıma oturup başımı okşadı "Sandra ben seni çok seviyorum kızım sizin canınıza bir zarar gelmesini asla istemem lütfen beni anla" babamın bir anda gözlerinin dolduğunu gördüm ben de ona karşılık "baba lütfen beni de anla bende sana yardımcı olmak istiyorum biz güvende değiliz ben de kendimi korumayı öğrenmeliyim" ne kadar istemesemde nefret ettiğim o cümleyi söyledim "sende abim gibi gidersen ne yapacağız?"
Babam yanımdan kalkıp sert bir suratla  "öyle bir şey olmayacak" dedi.
Uzun süren sessizliğin ardından annem de yanıma gelerek beni iki yanağımdan da sıkıca öptü annem gözleri dolu dolu bana baktı ve "iyi geceler Meleğim diyerek saçlarımı okşadı annem bana huzur veriyordu onun yanında her şeyi unutuyordum annem her hastalandığında  onun nefesini kontröl ediyordum çünkü nefes aldığını bilmek bana rahatlık ve mutluluk veriyordu onu o kadar çok seviyorum ki....
*****
"Sandra, Sandra" biri bana sesleniyor etrafa baktım sabah olmuş anlaşılan o ki annem beni kahvaltıya çağırıyor aslında pekte kahvaltı demek olmaz biraz ekmek ve su var
keşke sabah hiç olmasaydı keşke hiç uyanmasaydım rüyamda o kadar güzel şeyler gördüm ki -abim-, annem,ben, babam o kadar mutluyduk ki..
Şimdi o mutluluğum gitti bir an içimi bir hüzün aldı ve istemeye istemeye sofraya geçtim Karnım az da olsa doydu evimiz de güzel yemekler çok nadir olur ama olsun hiç yoktan iyidir deyip geçiyorum.
Canım biraz dışarı çıkmak istedi hava ne kadar soğuk olursa olsun kapıdan adımı mı atıyordum ki annem kolumdan tutup bana kalın ve uzun bir hırka verdi dışarı çıkmama izin vermeyeceğini düşüyordum ama beni çok şaşırttı ve gülümsememe sebep oldu ve anneme içimden gelerek "seni seviyorum"dedim o da bana "bende seni meleğim benim" dedi ve annem kapıyı arkamdan kapatıp içeri girdi.
Hava çok soğuktu ama aldırmadan biraz yürüdüm etrafta çok fazla insan vardı ve hepsinin yüzündede endişe vardı savaşlar herkese yansımıştı ardından biraz daha ilerlediğimde çocukluk arkadaşım Martin'i gördüm birbirimize uzun müddet bakıp sarıldık ve hasret giderdik sohbet ettik ve onunda gözlerinde ki savaşı görebiliyordum bana yakın zamanda tekrar saldırılar olabileceğini söyledi iki grupta çok büyük gruplar ve savaşlar da eminim ki çok büyük olacaktır ama henüz doğru düzgün bir savaş olmamış ve savaş olmasa bile ölen kişilerin sayısı artıyor tabi her iki gruptan da.
Askerlerimiz karşı grupla daha yakınlar yani onlar bazen aradaki çizgiyi aşabiliyor ve bu durumda çok tehlikeli....
******************

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Nov 08, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

imkansızHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin