První texting, který jsem na wattpadu četla. Musím se přiznat, že jsem ho četla první tři kapitoly v angličtině. Bavilo mě to, ale nebylo to nic extra. Prostě zajímavé dílo.
Když už jsem to chtěla vzdát, tak na mě vykouklo Bae v českém překladu. Říkala jsem si, co ztratím, když jenom nakouknu. Pane bože, ještě, že jsem tu udělala! To, co mě čekalo na prvních stránkách mě srazilo na kolena.
Že v tom není rozdíl?
Sakra, že je!
Svádět to na to, že jsem češka a angličtina mi nic neříká?
Možná..
Ale jednu věc mi nikdo nevymluví.
Napsat dílo je hodně těžké. Vymyslet postavy, děj, zápletku a tu omáčku je oříšek. Ale větší oříšek je vdechnout život něčemu, co napsal někdo jiný. Ne každý to zvládne, ale ten kdo jo si zaslouží klobouk dolů.
Oživovat něco co není mé?
K tomu je potřebná odvaha a skromnost. Snažit se pochopit jak co autor myslel a je to vysvětleno až o pár kapitol dál. Najít ten skrytý význam a podat to čtenáři tak, jak by si to autor představoval.
Není tohle hodno obdivu?
Podle mě je to kolikrát víc, než vymyslet celý příběh sám.
Díky bohu, že tu takový lidé jsou v našem království. Mé srážení na kolena má na svědomí úžasná osůbka, která se tu schovává za přezdívkou @justanet_
To děvče je neskutečné. Nejdříve jsem hvězdičkovala a komentovala a pak mi tahle osůbka napsala i do zpráv. A bylo to, takže začalo mé první přátelství na wattpadu.
Anet vdechla tomuhle příběhu to, co mi v něm v angličtině chybělo. Dala mu život a správnou část ze sebe a vololá je na světe jeden z nejlepších příběhů, co jsem kdy četla. Hraje si se slovy, doslova se s nimi mazlý a při tom davá pozor na dějovou linku. Pokaždé, když ho otevřu, tak se ocitnu X kilometrů daleko a žiji ve světe, v jakém žijí hlavní hrdinové. Opisy a popisy jsou přesně na správném místě. Když tu budete číst, tak vám to nebude připadat jako překlad, ale jako originální dílo. Dílo jenž si zaslouží pozornost a jeho překladatelka taky.
A o co v příběhu jde?
Hlavni hrdinka spoileruje svého idola tak dlouho, než si ji všimne. Jenže ona si z vesela píše i s jiným chlapcem.
Zda se vám to klišé?
Tak kušujte.
Má vtipné scénky, smutné i k zamyšlení. Navíc má dost nečekanou zápletku. Rozhodně budete chtít být hlavní hrdinkou. To Vám zaručuji. Bohužel, moc vám o ději nemohu říct. Nechci toho moc prozrazovat. Byla by to škoda. Měli byste si na to přijít sami.
A já vám to přeji.
Příběh se řadí do kategorie ff a je to texting, ale pozor, hodně překvapivý texting. V originálu tenhle příběh napsala riehoran a život mu vdechla @justanet_
Nyní je příběh ve fázi klidu. Autorka se rozhodla upravit příběh a tak i čeká Anet.
Snad se brzo všichni dočkáme.
Tak na co lidi ještě čekáte?
Co čtete ještě tyhle písmenka.
Máte už mít najité Bae.
Tak šup...
No, co tu ještě děláte?
A jo, já vás zdržuji.
Poslední věc, přečtěte si Bae a užijte si to stejně jako já.
ČTEŠ
Svět fantazie
DiversosWattpad říše mě naučila plno věcem. Nikdy nesuď knihu podle obalu. Neohlížej se na věk autora a už vůbec ne na žánr. Poctivě dávám možnost každé knize, která na mě vykoukne z nabídky. Jsem šťastná, když mne autor pustí do svého světa a dovolí mi p...