52

524 61 65
                                    

Final çok yakın haberiniz olsun ama sandığınız kadar yakın değil var yine bi 10 bölüm falan ama yakın işte msmmsks Keyifli okumalar
------------------------------------
Uçaktan yeni inmiştik ve şimdi arabayla yeni evime doğru gidiyorduk. Daha doğrusu Niall'ın şoförü bizi götürüyordu. Buradan gideli uzun zaman olmasada sanki Niall'ın evinin yolunu hatırlıyor gibiydim. Evimiz gerçekten çok yakındı ve bu benim için çok iyiydi. Eh, sonuçta ben buraları bilmiyorum. Niall'a baktığımda camdan dışarı bakıyordu. Evimin yolunu ezberlemeye çalışıyordu. Benim ise kafamda bir soru dolanıyordu. Sormama ne derdi bilmiyorum ama sormak istiyordum.
"Niall?" dedim onu yoklamak için. Kafasını bana çevirdi ve gülümsedi.
"Efendim meleğim?" diye sordu.
"Şey, çocukları görmeye gidecek miyiz?" diye sordum tepkisini beklerken. Gerginlikle dudağımı ısırdım. Niall'ın biraz yüzü düştü. Sanırım Harry'i görmek için sorduğumu düşünüyordu. Harry'i de görmek istiyordum ama benim asıl amacım gidip aralarını bozduğum için hepsinden özür dilemekti. Ve Niall ile mutluyduk. Harry'i düşünmezsem Niall ile ne kadar da mutluyduk. Aptallık yapıp keyfimizi bozmayacaktım. Bu şekilde devam edebilirdik. Bir arada Harry'i bir kenara sıkıştırıp Niall ile mutlu olduğumu ve Harry ile sadece arkadaş kalmak istediğimi söyleyecektim. Ve mutlu son. Sonuçta annemler burada kalmama izin vermişti ve 1 ay da olsa 5 ay da olsa bir süre boyunca burada yaşayacaktım. Evet, güzel olacaktı. Niall'ın bir süre bana cevap vermediğini fark ettim ve ona baktım. Gözlerini yere dikmiş düşünüyor gibiydi. Cevap vermesi için "Niall?" diye mırıldandım. Bana baktı.
"Angela, Liam'ı görmek istiyor musun?" Kaşlarımı çattım.
"Neden görmek istemeyeyim ki?"
"Bilmiyorum yani..." dediğinde lafını böldüm.
"Bir şey yapmadın ona değil mi?" diye sordum. Eğer benim için Liam'a bir şey yaptıysa yemin ederim onu camdan atardım. Ah, hayır bu çok ağır oldu bunu yapamam. Düşüneyim... Ah, evet! Niall ile tüm ilişkilerimi koparırım. Bunu yapabilirim.
"Hayır, tabi ki bir şey yapmadım. Sadece ufak bir konuşma yaptık ama bu önemli değil. Yani grupta kavga çıkarttığını söylemiş ya ondan belki görmek istemezsin diye demiştim." dedi. Niall bana güveniyordu. Sözlerime güveniyordu ki ben ona olayı söylediğim anda Liam'ı aramıştı. Benden şüphe etmiyordu ki bu beni çok mutlu ediyordu.
"Hayır, hayır sorun olmaz. Aslında gidip hepsinden özür dilemek istiyord..." dediğimde lafımı kesen Niall oldu.
"Angela onların hiçbirinden özür dilemeyeceksin." Boş gözlerle Niall'a baktım. Ne demek özür dilemeyeceksin?
"Anlamadım?" dedim sersemlemiş bir biçimde.
"Çok basit. Özür dilemeyeceksin. Özür dileyecek birşey yapmadın."
"Grubu karıştırdığım yetmiyor mu?"
"Angela eğer şu anda biz bu konu üzerine seninle tartışıyorsak aramızı bozdukları için onlar bizden özür dilemeli." dedi. Uzatmamaya karar verdim, izin vermeyeceğini biliyordum. O yüzden mesaj atarak özür dilemeye karar verdim. Ama bunu sonra yapacaktım.
"Peki, sen nasıl istersen." dediğimde Niall bir süre bana baktı.
"Gerçekten mi? İnat etmeyeceksin yani?" Güldüm ve Niall'a sarıldım. İnat edersem o da inat edecekti ve kavga edecektik. En doğrusunu yaptığımı düşünüyordum. Yol böyle geçti ve evime geldik. Evin zaten içi döşeliydi ve burayı düzenleyen kişinin zevki güzel olmalıydı. Birkaç şey ufak tefek şey dışında burada değişiklik yapmayı düşünüyordum. Ev benim için fazlasıyla genişti. Oturma odası, mutfak, yatak odası, banyo, tuvalet ve fazladan bir oda daha. Antre zaten yeterince büyüktü ve büyüdüğüm eve göre evin bana küçük gözükmesi gerekirken tek başıma olduğum için ev kocaman görünüyordu. Oturma odası tamamen mavi ve turuncu iken mutfağım bordo renk ile döşenmişti. Yatak odası mor ve mavi banyo siyah ve beyazdı. Fazlalık oda ise boştu. Geniş bir odaydı. Burayı depo olarak kullanabilirdim. Yada misafir odası veya Niall'ın odası olabilirdi. Belki de bir çalışma odası olmalıydı. Bu oda için düşünecektim. Ev sahibimden anahtarlarımı aldıktan sonra teşekkür ettim ve ben valizimdeki kıyafetleri boşaltırken Niall televizyondan maç izlemeye başladı. Valizim ile işim bitince Niall'ın televizyonunu kapattım ve eşyalarımı yerleştirmeye yardım etmesi için alçılı ayağımla onu sürükledim. O ise "Hayır!" diye çığlık atıyordu. Sonunda yine kahkaha atmaya başladık ve şakalaşarak eşyalarımı yerleştirdik. Zaten çok bir şey getirmemiştim. Daha sonra ise Niall mutfağa gitti ve uzun çabalar sonucu ben üstümü değiştim. Niall markete gideceğini söylediğinde onu onayladım ve o gidince ben yeni evimle tanışmaya başladım. Niall gelince de aldıklarını mutfağa yerleştirdik ve Niall beni kendi evine götürdü. Niall maç izlerken ben uyuklamamaya çalışıyordum ve annem arayınca rahatsız etmemek için Niall'ın yanından kalkıp mutfağa gittim. Yeni evimi beğenip beğenmediğimi ve ayağımın nasıl olduğunu sordu. Sonra Niall'a da teşekkürlerini iletmemi isteyip telefonu babama verdi. Aynı muhabbeti babamla da yaptık ve bana limitsiz kredi kartı göndereceğini söyledi. Bir kredi kartım vardı fakat artık kendi evim vardı ve faturalarda olaya dahil olmuştu. Limitsiz kart gerekliydi. Telefonu kapatırken babam hayranlara dikkat etmemi söyledi. Onu da onayladıktan sonra telefonu kapattık. Niall'ın yanına oturdum ve Whatsapp'da ki tüm mesajları sildim. Çünkü Niall mesajlarımı okuyordu. Daha sonra çocuklara tek tek özür mesajı atmaya başladım. Evimi yerleştirirken Niall onları aramış ve hepsine artik burada kaldığımı söylemişti. Ama özür dileyememiştim işte.

Ben: Tavsiyeni dikkate aldım ve beni uyardığın için çok teşekkür ederim Liam. Ve grubunuzu karıştırdığım için de çok çok özür dilerim. Yüz yüze özür dilemek isterdim fakat Niall izin vermiyor. Bu mesajdan da haberi yok. Yeniden özür dilerim Liam. (20.33)

Ben: Grupta kavgaya yol açtığım için çok özür dilerim Louis. Ama bundan sonra öyle birşey olmayacak. Yüz yüze özür dilemek istiyordum ama Niall izin vermedi. Bu mesajı da bilmiyor. Beni affet lütfen. (20.35)

Ben: Selam Harry (20.36)
Ben: Artık buradayım ve size bir özür borçlu olduğumu fark ettim. (20.36)
Ben: Grupta kavga yol açtığım için çok özür dilerim Harry. Amacım gerçekten sizi birbirinize düşürmek değildi (20.37)
Ben: Ve yanlış anlamazsan biz Niall ile arayı düzelttik. (20.37)
Ben: Lütfen Harry, sadece arkadaş kalmak istiyorum (20.38)
Herrie: En iyi arkadaş? (20.43)
Ben: En iyi arkadaş. (20.46)

Whatsapp (Niall Horan)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin