Táto séria bude o mini príbehoch, tak si to užite.
Volám sa Peter a mám 18 rokov a bývam v malom mestečku. V škole som celkom oblúbený. Mám jedného bratranca Nikolasa (19) a jednu sesternicu Izabel (13). Mám frajerku Lucku ❤❤, hrozne ju mám rád a vždicky budem, aj keď má problémi so srdcom. Bývam s rodičmi, babkou a dedom. To je asi všetko. A teraz k príbehu.
Jak som už spomínal, chodím s Luckou, všetko nám klapalo, Luci hrávala basketbal. Bola hrozne nadaná a krásna.
A potom sa to stalo...Blížil sa valentín a ja som ho chcel urobiť niečim výnimočný. Chcel som ho stráviť len a len s Luckou. Dni plinuli a plinuli. Je tu valentín!! Hrozne som sa tešil, po škole som zavolal Lucke, no hrala basket. Keď dohrali tak sme sa stretli a išli sme oslaviť jejich víťazstvo, bavili sme sa a zabávali, už som bol hrozne unavený a tak som išiel domov. Po ceste som ešte zavolal Lucke, zdala sa mi nejaká divná, no neriešil som to. Prišiel som domov a zavolal som jej znovu. A stalo sa to... Zdvihol to jej kamarát a to čo som sa dozvedel, ma úplne zarazilo.
Lucka dostala zástavu srdca a... už sa neprebrala. Ešte pred tím som sa s ňou rozprával o poruche na srdci no vravela že to zvládne, a že aj keby nie, nemám sa s tím trápiť. Lucka ostane navždy v mojom srdci a pomohli mi so smutkom kamaráti, moji rodičia a samozrejme Nikolas a Isabel. Mám vás rád 💙💙
Ďakujem za prečítanie a dúfam že sa vám aspoň trochu páčil.
Na koniec chcem povedať ešte jednu vec. PRÍBEH JE PÍSANÝ PODĽA SKUTOČNEJ UDALOSTI 💔
Mená sú vymyslené ale príbeh je skutočný.Pre môjho bratrančeka od tvojej sesternički Blackariana ❤