Un bâzâit îmi spulberă visele cele mai dulci. Pipăi noptiera dupa sursa sunetului si il izbesc de perete luând perna si punându-mi-o în cap . Nu pot să cred că sunt trează de la 5 dimineata ! Într-un final mă ridic din pat si îmi verific telefonul ce acum e spart da' nu-i bai . Intru în baie pentru un duş ce sper că mă v-a trezi cât de cât . Mă uit in oglindă şi arăt oribil . Dacă m-ai pune lângă un zombie nu ne-ai deosebi . Ies din baie îndreptându-mă spre dulap . îmi iau un tricou negru cu inscripţia "Nirvana", o pereche de jeans rupţi in ghenunchi negrii si o pereche de teneşi negrii. Zici că mă duc la o înmormantare but asta-s eu , black is my happy color . Îmi iau telefonul accidentat, căştile beats roşii ..da lume am căşti faine, mă laud . Acum să revenim îmi iau bagajul şi cobor jos . Fur un baton cu cereale din bucătărie şi ies pe usă. Intru în taxi-ul ce mă aştepta de minute bune si îi spun să mă ducă la aeroport. Mi-e aşa dor de maşina mea. Dar o s-o revăd peste câteva ore în New York, nişte ore foarte lungi.
După un somn bun o voce subţire mă trezeşte. Deschid ochii şi dau de stwardeză cu un zâmbet cat se poate de fals ce mă anunţă că avionul a aterizat. Îi răspund cu un zâmbet la fel de fals şi mă îndrept spre ieşire. Îmi iau bagajele si intru în primul taxi pe care-l văd .
În mai puţin de un sfert de oră taxiul mă lasă la o clădire destul de înaltă Pe care mi-o amintesc imediat. Intru în clădire şi mă îndrept spre lift apăsând Pe butonul ce indică etajul 31, ultimul etaj al clădirii. Uşile se deschid chiar in noua mea sufragerie. Penthouse-ul meu este decorat in nuanţe de alb, crem si gri iar pereţii sunt 80% sticlă ce oferă o privelnişte uimitoare.Sufrageria era despărţită printr-un bar de bucătărie care era in nuanţe de negru si alb. Pot jura că şi un băiat are casa mai colorată ca a mea. Păşesc Pe hol unde se aflau încă 2 uşi. Decid sa o deschid Pe prima si constat că ajung în baie care era si ea decorată ,la fel ca sufrageria, în nuanţe de crem, gri şi alb şi avea. Deschid şi uşa din capătul holului şi intru în noul meu. Decorat în nuanţe de gri si mov e imens şi are un perete din sticlă. Toată casa e decorată cu mobilă modernă. Official îmi ador noua casă. Îmi las bagajele in dormitor cu gândul să le despachetez mai târziu şi intru din nou în lift coborând la subsolul clădirii unde se afla parcarea subterană. Îmi zăresc imediat maşina, un Ferrari negru matt . Îmi iubesc maşina ca Pe propriul meu copil ce pot sa spun.. Îl deblochez si mă pun la volan inspirand parfumul cu aromă de vanilie. Vroiam sa dorm când ajungeam de la aeroport dar acum tot ce vreau e sa conduc.
După ce am dat câteva ture prin oraş mă întorc la apartament pentru a mă odihni cu adevărat deoarece mâine mă duc sa văd pista.
Mi-am facut un duş şi am băut un pahar cu lapte şi m-am pus în pat. Telefonul îmi suna şi poza lui Luke apare pe ecran. Luke e un vechi prieten Pe care l-am cunoscut în urmă cu 4 ani la o cursă in Chicago. Nu participam la cursă, doar îl însoţeam pe vărul meu si gaşca lui. De curse m-am apucat cu adevarat acum 3 ani însă gravitez în jurul maşinilor şi a motoarelor de mic copil.
- Sal' bro! îi răspund lui Luke
- Hey Ally ! Te-ai instalat? Pot jura că are rânjetul ala înganfat pe faţă
- Da, acum mă pregăteam sa dorm. spun şi casc
- Oh, okay. Deci rămâne să ne întânlim nâine pe pistă?
- Da. La 12 right? Şti că nu sunt o persoană matinală.
- Ştiu, ştiu! Aşa rămâne. spune râzând.
- Bine bro. Vorbim mâine.
- Noapte bună, piticot! nu-mi lasă timp pentru un răspuns şi închide.
E aşa un retardat, ştie bine ca nu-mi place să-şi bată joc de înalţimea mea. Îmi privesc telefonul şi imi amintesc că îmi trebuie unul nou. Nu pot sa stau cu ăsta facut bucăţi. Bine..nu chiar bucăţi dar spart tot e. Într-un final il pun pe noptieră adormind instant.Razele soarelui îmi îmi deranjează somnul şi intr-un final deschid ochii clipind des pentru a mă obijnui cu lumina. Să ai un perete din sticlă e o biecuvantare şi în acelaş timp un blestem. Trebuia să-mi fi amintit aseară sa fi tras perdelele. Mă resemnez şi verific ceasul dându-ma jos din pat.
După un duş lung constat caă ceasul e 11:20. Merg până în dressing de unde îmi iau un top lărguţ alb cu cu inscripţie Pe spate "20" iar sub "Fuck you", nişte jeans pe negru tăiaţi , o jaketă din piele tot neagră şi nişte bocanci cu ţine. Da, aţi ghicit, tot negri. Îmi fac un machiaj simplu ce constă in mascara, eye-liner si un ruj roşu închis matt. Mă uit la ceas şi văd că e 11:40 aşa ca îmi iau cheile şi telefonul şi o zbughesc pe uşă. Opresc in drum la un magazin sa îmi cumpar un nou telefon şi ajung într-un final la pista de la periferia oraşului. Arunc o privire ceasului si văd că e 12:15. Am întârziat puţin, nu moare nimeni. Parchez maşina lângă cea a lui Luke unde erau strânşi câţiva oameni. Ies din mașină şi Luke vine sa mă întâmpine.
- Alison, punctuală ca intotdeauna. spune chicotind
- Si eu mă bucur sa te vad Luke. spun zâmbind
Mă trage într-o îmbrăţişare de urs ce mai că mă lasă fără suflu şi mă conduce către gaşca lui.
- Guys, ea e Alison a.k.a Ally. toţi mă analizau atent, parca prea atent ceea ce mă face sa mă simt puţin incomod. Deci Ally ei sunt Derek, Niall, Kira, Sophia si James.
- Încântată băieţi! spun zâmbind timid, toţi par de treabă
- So.. eşti pregătită pentru diseară? întreaba Luke
- Când n-am fost? spun rânjind
- Ai grijă pitic, cu Styles nu-i de joacă. E un adversar serios şi şti bine că nu pierde nici o cursă.
- Demon? O să concureze cu el? întreabă Derek cu gura căscată
- Chiar aşa. Ce-i aşa ciudat în asta? întreb puţin suspicioasă.
- Calmaţi-vă guys, Ally e bună la curse şi ştie ce face. Nu o supestimaţi. spune Luke mândru
- Omule, nu a pierdut nici o cursă până acum. zice James neâncrezător
- Sincer băieţi eu o cred în stare. O fi ea mică dar pun pariu că-i drăcoasă. spune si râde ceilalţi acompaniindu-l .
Un sunet de motor turat îmi atrave atenţia, un GT9-R negru cu albastru .
-uite-ţi concurenţa Ally. spune Luke punându-şi o mână după umărul meu şi arătânt spre GT-R.
YOU ARE READING
The Ride H.S. Ff
FanfictionHarry Styles a.k.a Demon sunt numele ce stau pe buzele fiecărei fete. Harry e genul de băiat de bani gata ce nu are egal in lumea curselor ilegale , băiatul ce este lipsit de suflet si sentimente , domnul frange-inimi ce preferă aventurile de o noa...