♦ ♦ ♦ ♦
All Rights Reserved - Marry_Stars
Nápad: https://www.youtube.com/watch?v=AJtDXIazrMo (Ellie Goulding - Love Me Like You Do)
Venované : Wallerie
♦ ♦ ♦ ♦
Ema POV
„Som neskutočne rád, že si sa tu ukázala Angel." Daddy, sa doširoka usmial a pristúpil ku mne, zatiaľ, čo Danger pretočil to dievča nad ním a ďalej ju šukal.
„Nechápem..." Pokrútila som hlavou.
„Och tak on ti to nepovedal? Nebavíš ho, čo sa to s tebou stalo, Angel, vždy si bola jedna z najlepších." Daddy sa uškrnul.
Nemo som hľadela na Dangera, ktorý ani nereagoval, že vôbec tam som. Potom som sa pozrela na Daddyho, krútiac hlavou. Nevedela som, čo robiť.
„Neviem, čo po mne teraz chceš?" Povedala som mu rovno. On sa znova iba uškrnul a otočil sa na päte, idúc si po nohavice, ktoré si obliekol a taktiež aj tričko.
„Vyskúšame, či si v tom ešte dobrá." Povedal, ako náhle sa obliekol, ťahajúc ma za ruku von z izby.
No dlho sme po chodbe nešli, keďže ma zatiahol do voľnej izby, surovo ma oprel o stenu a svoje pery priložil na tie moje, tvrdo ma bozkával a jeho ruky surovo hladili moje telo.
Tvrdo mi stláčal boky a doslova strhal oblečenie zo mňa, stála som tam, ruky mi viseli pozdĺž tela, no jemu sa to očividne nepáčilo. Odtiahol sa odo mňa, zamračil sa a prehodil si ma cez rameno, nesúc ma k posteli, na ktorú ma hodil. Tričko si stiahol a hľadel na mňa.
„Vždy si sa mi páčila, princezná." Žmurkol na mňa. „Keby som bol slobodný vzal by som si ťa, ale moje telo patrí už niekomu, ale aspoň ťa môžem ošukať, takže sa už tu nevrátiš." Žmurkol na mňa a zo zadného vrecka vytiahol putá. Nohavice si nechal padnúť na zem a kľakol si na posteľ.
Snažila som sa od neho dostať, čo najďalej, ale predsa len, on bol chlap. Dospelý chlap a ja len nevinné dievča.
Ruky mi pripútal k posteli a keďže som už bola nahá, kvôli jeho šikovným rukám, tak nebol problém v tom, že sa to všetko začalo.
Jeho tvrdé prírazy. Jeho ruky, ktoré mi neustále silno dopadali na môj zadok, na ktorom ostávali červené značky. Jeho ruky, ktoré mi potom stláčali silno boky, neskôr ako sa jeho ruky dostali k mojím vlasom, ktoré neustále ťahal a na môj krk, ktorý mi občas tak silno stisol, že som nevedela dýchať... To ako, tá bolesť pre mňa trvala tak dlho, no on si to užíval. To ako on vzdychl od slasti a ja som kričala od bolesti.
Chcela som, aby som v tú chvíľu zomrela a viac sa neprebudila... A tak sa aj stalo.
Oči sa mi pomaly zatvárali, od toho ako ma silno škrtil, no ešte pre tým, ako som poslednýkrát vydýchla, dvere sa otvorili a do nich vstúpil naštvaný George...
KAMU SEDANG MEMBACA
Sex Room /George Shelley/ ✔
Fiksi Penggemar[George Shelley A.U] Love me like you do. Touch me like you do. Kiss me like you...