••••••••••••••••••••••••••••
•• La media e Maya ••
••••••••••••••••••••••••••••Jack #
Auzi , o saptamana de detentie plus toaletele ... Pff ... Detentia nu e cine stie ce , insa toaletele ... film horror !!!- La revedere copii !!! Si spor la curatenie Jack !!
- Multumesc domnule Rock !!
Dintre toti profesorii de aici , domnul Rock e cel mai tare !! E amuzant si e profesor de muzica !! Daca as pica la detentie cu el , cel mai probabil as pocni niste tobe , sau as scarpina o chitara-bass !!! Ma indrept spre sala de detentie unde urmeaza sa petrec urmatoarea ora . Intru in clasa si salut .
- Domnule Rock !!!
- Buna pustiule !!! nu aveti idee cat noroc am sa pic cu el la detentie .
- Buna Harries !! spune ... Maya.
- Salutare Raylonds !! Se pare ca avem detentie impreuna !!
- Da... Asa se pare ...
Si asa a inceput ora , in care tot ce am facut a fost sa ne certam si sa cantam ... Si desi nu imi place sa recunosc , Maya canta bine . Are o voce dulce si calma si ... Ce Naiba Tot Spun ?!! Nu !!! Maya nu e nici dulce nici calma in schimb e ...
- Rea , sireata , ciudata , nesimtita ...
Stai !! De unde ... Nu-mi spune ... Exact prostule !! Ai gandit cu voce tare !!!
- [ dupa o lista lunga de defecte ] ... Depresiva si urata . Am terminat !!! Asta vroiai sa spui , nu ??
Ma uit la ea , si pot vedea ca vrea sa para indiferenta , dar ceva imi spune ca o dor acele cuvinte.
- Nu ! Nu asta vroiam sa spun ! Vroiam sa spun ca esti desteapta , talentata , o buna farsoare si frumoasa !!!
- Um ... Si tu ! Cred... . Remarca ei ma facut sa zambesc si se vedea foarte clar ca nu se astepta la asa ceva din partea mea . Sincer , nici eu !!! Nu stiu de ce , dar ma face sa ma simt mai bine cand o vad fericita !! Am iesit amandoi din clasa si mergeam pe hol .
- Pai ... uite baia !!! spun eu , evident mai mult dezgustat decat entuziasmat .
- Ai vrea sa te ajut ??
- Mi-ar prinde bine ... spun si mergem in baie pentru a ne apuca de treaba .
CITEȘTI
Twins ?!
FanfictionDoi gemeni , Finn si Jack , doi copii pusi pe farse , s-au nascut , invata si traiesc in Los Angeles. Multi... Adica toti stiu marele lor secret .... Dar oare ei il vor afla ?! [ concluzia : Nu ma pricep la descrieri ]