Bölüm / 1

200 4 2
                                    

Öncelikle bana bu konuda oldukça destek olan Öznur'cuğuma minnettar olduğumu belirtmek istiyorum.Çok teşekkür ederim güzelliğime.
Keyifli okumalar..

Yeni bir gün, yine bir pazartesi. Hayatımda her gün olduğu gibi bu gün de bir değişiklik yoktu. Yatağımdan zor olsada kalkıp banyaya gittim, kısa duşun ardından üstüme abartılı olmayan şeyler giyip aşağıya indim.
-Günaydın annelerin gülü.
Diyip sandelyeme oturdum.
-Deniz bak 2 gündür işi aksatıyorsun, okullarda açılacak bence bırak artık şu işi.
Dedi annem. Çalışmamı hiç istemiyordu. Yorulduğumu çok iyi biliyordu.
-Anne iyiyim ben okul açılana kadar devam etmek istiyorum.
diyip devam ettim kahvaltımı yapmaya.Annem ise oflayıp puflayarak böreklerini yapmaya başladı.
-Ben çıktım sultanım görüşürüz.
Yanağına sulu bir öpücük kondurup hemen odama çıktım.Çantamı ve telefonumu alarak evden çıkarken gelen otobüsü görmem ile depar atmam bir olmuştu.Evet şuan 1 numaralı koşucu adayıydım.Kıl payı yetiştiğim otobüste en arka sıralara otururken kulaklığımı takıp huzurla yolu seyrettim.İnsanların müzikte bulduğu huzuru ben çevremde arayarak buluyordum..

*****

Çalıştığım yere geldiğimde her hangi kötü bir laf duymadan yerime geçtim. Elbiseleri yeniden düzenlerken bir cırtlak sesle karşı karşıya kaldım.
-Tatlım bunun 36 bedende ki mavi rengi yok mu ?
Dudaklarını büzüştürerek dediği laf ile kusmamak için kendimi zor tuttum.Bedenine bakılırsa da en az 38 beden giyiyordu.
-Serinin devamını kasaya sorabilirsiniz.Şuan başka bir müşteri ile ilgileniyorum.
Dediğimde bir bozulma görmüştüm.
Kıvıra kıvıra yanımdan ayrılıp birinin boynuna sarıldığında o taraftan kafamı çevirdim. Kızın sevgilisi olarak düşündüğüm çocuğa benim dediğim cümleyi söylüyordu. Çocuk yanıma yaklaştı ve naif bir sesle " Bakar mısınız? " dedi. Kendimden emin bir şekilde bana seslenen kişiye döndüm. Masmavi gözlü, saçları siyah oldukça yakışıklı , her kızın hayalini süsleyebilecek bir erkekti.
-Buyrun nasıl yardımcı olabilirim ? Dedim yüzüne bakmaya çalışarak. Çocuk gözlerini benden almıyordu. Baştan aşağı süzüyordu her defasında ve sonra birşeyler kuruyordu kafasında.
-Efendim size diyorum?
Dedim baştan. Kafasını kaldırıp kendine gelmeye çalıştı.
-Ben birine bakmıştım ama yokmuş galiba , iyi günler.
Ne olduğundan emin olamayarak işime geri döndüm. Hâlâ aklımda o delici mavi gözler varken ne yazık ki işime odaklanamıyordum bir türlü.
Derin bir nefes aldım ve gözlerimi kapattım.Bir an önce toparlanmam gerekti.
Her zamanki gibi imdadıma yetişen Miray ile sigara molasına çıkmaya karar verirken derin bir iç çektim.
Keşke bir daha gelseydi o mavi gözlerin sahibi bu mağazaya.
Cebinden sigara paketini çıkaran Miray bana da uzattı.
Sert bir çehre ile uzatılan sigarayı reddederken soğuk ama temiz olan havayı ciğerlerime depoladım.
-Birazdan çıkarız sen de bizimle gelsene.
Nazikçe reddettim.
-Ben otobüs ile giderim.
En son onlarla gittiğimde öleceğimi düşünmüştüm.
Mehmet arabayı çok deli kullanıyordu ve hep kuralları ihlâl ediyordu.
Mağazaya girdiğimde patronumun beni çağırması ile üst kata çıktım.Kapalı kapıyı çalarken yavaşça araladım.
-Oğuz Bey beni çağırmışsınız ?
-Gel Deniz.
İçeriye girdiğimde beni baştan aşağıya süzdü.
-Bu gün oğlum buraya geldi ve senden oldukça etkilenmiş.
Şaşkınca dediklerini dinlerken ,
-Sana para versem oğlum ile birlikte olur musun ?
Cümlesini duyduğumda sertçe masaya elimi koydum.
-İstersen milyarlar ver bana , namusumdan önemli değil.
-İyi şov yapıyorsun Deniz ama senin gibi bir sürü kız geçti elimden.Bu roller bana sökmez.
Arkasını dönerek bir zarf uzattı bana.
-Şimdilik bununla idare et.
Sinirle ismimin yazılı olduğu kartı patronuma doğru fırlatırken son sözümü söyledim.
-Paranızla istediğiniz insanı satın alabilirsiniz lâkin benliğimi ve namusumu sizin gibi ahlâk yoksunu insanlara parayla bile satmam.İstifa ediyorum.

Umarım beğenirsiniz.Okuyan gözlerinizden öpüyorum.Yorum ve votenizi de eksik etmezseniz çok mutlu olurum. :*

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Nov 04, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Patronumun OğluHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin