"Sevmek mi ? "Sevilmek mi ?

46 2 0
                                    

Bundan yıllar önce bir adam varmış hayata özlem dolu gözlerle bakardı.

Günlerden bir gün bu adam ismi Ferdi aşık olur. Elif'e Elif'i gördüğü andan itibaren hayatında çok fazla değişikler sezgilenir okadar çok mutluki ferdi baris mutluluktan havalara uçacaktı.

İlk görüşte aşık olur Ferdi hayatının ilk mevsimini yaşıyordu. Resmen ama bir yandan da çok korkuyordu bu aşk bir sevdaya, dönüşecek diye.

Ferdi açıkcası aşkını itiraf etmeye korkuyordu günlerce aylarca düşündü Elif'e olan aşkını sunmak anlatmak için.

Günler geçti aylar geçti içi içini yiyordu Elif'e olan aşkı için birgün cesaretini toplayıp aşkını ilan edecekdi ama nasıl?
Ferdi çok utangaçtı ne yapacağını bilmiyordu oturup kara kara düşünmeye başladı en iyisi bir arkadaştan kendisine yardımcı olması için yardım istemek dedi.

Arkadaşını aradı durumu izah etti arkadaşı Kübra'ya Kübrada yardımcı olacağını söyledi neden olmasın arkadaşım sen yeterki mutlu ol dedi.

Ferdi hemen elif'in adresini kübraya iletir kübra adresi alır ve yola koyulur. O gün gelir çatar kübra Elif'e ulaşır ve Elif'e bana biraz zaman ayırırmısın der.

Elif ise tabi olurda siz kimsiniz der kübra ise siz gelirseniz ben neden geldiğimi size anlatacağım der elif tamam peki geliyorum hemen der ve giderler bir çay bahçesinde otururlar.
Elif sorar şimdi anlatırmısınız beni neden çağırdınız ve ne anlatacaksınız bana. Kübra'da başlar anlatmaya benim bir arkadaşım var adı ferdi sizden çok hoşlanmış size aşık olmuş sizi gerçekten çok seviyor der Elif şaşırır bu duruma. Peki kendisini neden gelmedi kendi neden bunları söylemiyorda siz söylüyosunuz.

Kübra'da kendisi çok utangaçtır benim sizinle konuşmamı istedi der. Elif ama ben kendisini görmeden ne diyebilirimki şimdi bana aşık olan insanı bende görmek isterim çağırın kendisi gelsin der.

Kübra ise olur çağırayım siz burda bizi bekleyin der ve Ferdi'nin yanına gider Ferdiye olayı anlatır. Ferdi'de utanıyorum korkuyorum Kübra der.

Kübra korkma canım cesaretini topla ve çıkalım Elif bizi bekler der. Ferdi heyecandan tir tir titrer ve çıkarlar yola. Elif'e yaklaşmasına az kalmıştı kalbi küt küt atıyordu bir an duruverdi Kübra ne oldu ferdi neden durdun şimdi diye sordu? Ferdi yapamıcam ben der. Kübra korkma canım bu aşkı itiraf etmez isen kahrolacaksın der ve Ferdi'yi sakinleştirir yola devam ederler ve

Elif tam karşısında oturuyordu yavaşça usulca elife doğru yaklaştı Kübra Elif'e kaş göz işareti yaparak oradan uzaklaştı. Elif hoşgeldin der ve tokalaşırlar tokalaştıktan sora Elif buyrun oturun ayakta kalmayın der.

Ferdi'nin heyecandan eli ayağı titrer ve bulunduğu yere oturur. Elif başlar konuşmaya anladığım kadarıyla sen bana aşıkmışsın beni seviyormuşsun Ferdi okadar heyecanlıki kekeleyerek evet ben size aşığım der. Elif peki bana nasıl aşık oldunuz diye sorar?

Ferdi ise siz ilk görüşte aşka inanırmısınız der. Elif susar bu sorusuna cevap veremez ferdi sustunuz konuşurmusunuz der. Elif ne diyebilirimki şimdi. Ferdi benimle hayat arkadaşı olurmusunuz diye sorar. Elif'e elif ise bilemiyorum Ferdi seni daha hiç tanımıyorum der Ferdi'yse zamanla tanırsın beni der.

Elif ise ozaman bana biraz zaman verirmisin der? Ferdi tabiki sizi her zaman beklerim ben der yanlız ben size nasıl ulaşacağım tekrardan? Telefon numaranızı alabilirmiyim der.

Elif bilmem ki versem mi vermesem mi diye düşünür bi yandan da Ferdi'yi kırmak istemez numarasını verir ve masadan kalkarlar Elif bu arada tanıştığımıza memnun oldum der Ferdi'de bende memnun oldum der ve ayrılırlar masadan Ferdi o kadar çok mutluyduki sevinçten havalara uçacaktı resmen.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Nov 03, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

"Sevmek mi "Sevilmek mi"Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin