Christianna's POV
Ηταν απογευμα και μολις ειχα γυρισει απο το στουντιο των Little Mix, οταν εφτασα σπιτι και βρηκα τον Χαρρυ να κοιμαται στον καναπε με αγκαλια το καινουριο τευχος του seventeen, το οποιο τελειως τυχαια, με ειχε για εξωφυλλο. Τραβηξα μια φωτογραφια το γλυκο του προσωπο και την ανεβασα αμεσως στο twitter. "My sleeping beauty❤". Ημουν σιγουρη οτι ο Χαρρυ θα με σκοτωνε αλλα ηθελα να δωσω ενα δωρακι σε ολες αυτες τις φανς. Καθισα διπλα του και εκεινος μες τον υπνο του με αγκαλιασε. Ξαφνικα το κινητο μου αρχισε να δονειται απο ολες τις απαντησεις στο τελευταιο μου tweet. "Even his girlfriend calls him beauty", "He looks more gay than he really is", "Was Louis next to him?", "Larry sex aftermath".. Δεν μπορουσα να εκφρασω τον θυμο μου. Εσβησα το ποστ αλλα ημουν σιγουρη πως αυτη η φωτογραφια θα εμενε στο διαδικτυο για παραπανω απο μηνες.
Χαρρυ: Καλώστο μωρο μου
Χρ: Πως κοιμηθηκες?
Χαζ: Μια χαρα αλλα με σενα κοιμαμαι καλυτερα..
Χριστ.: ....
Χαρρυ: Αν και εμεις δεν κοιμομαστε και ποτε.
Χριστ: Αα λεω και γω
Χαζ: Μιας και μπηκαμε κατευθείαν στο θεμα, Εισαι για ενα κρεβατι?
Χρ: Σε δυο ωρες εχουμε AMAs και πρεπει να παμε στην Λου, και μαλιστα θα παμε οι δυο μας γιατι οι αλλοι τεσσερις δεν θα ερθουν.
Χαρρυ: Αληθεια? Μα ειμαστε υποψηφιοι για 5 βραβεια.
Χρ: Ναι το ξερω, μου κανε εντυπωση που δεν θα στε και οι πεντε, αλλα το μανατζμεντ θελει να μας κανει official μεχρι τερμα αποτι καταλαβα.
Χαζ: Μια χαρα
Χρ: Ελα παμε..
Εβαλα μια φορμα και ενα κολλητο τιραντακι και επιασα τον Χαρρυ απο το χερι για να με ακολουθησει.
Χαρρυ: Δεν μπορει να περιμενει λιγο η Λου? Εχω ορεξη για αλλα πραγματα..
Χριστ.: Σου ειπα μετα, δεν μπορει να περιμενει η Λου!
Χαρρυ: Καλα 'νταξει τοτε παμε.. Αλλα μου το υποσχεσαι για μετα?
Χριστ.: Θα δουμε..
Χαρρυ: Εεεεεε οχι θα δουμε!
Χριστ.: Πρεπει να φυγουμε. ΘΑ ΔΟΥΜΕ!
Το εδωσα ενα φιλι και μπηκαμε στο αυτοκινητο. Αυτη τη φορα μας πηρε μια λιμουζινα γιατι θα μας πηγαινε στην Λου.
*Μεσα στο αυτοκινητο*
Χαρρυ: Θα μπορουσαμε να κανουμε εδω αυτο που σου ελεγα, αλλοστε μεχρι να φτασουμε θελουμε μιση ωρα..
Χριστ.: Δεν ξερω μα.. Ο οδηγος μπροστα..?
Χαρρυ: Δεν μας ακουει, ειναι κλειστο το πορτακι.. Ελα αφου εχουμε και χρονο..
Χριστ.: Καλα τοτε δεν ξερω..
Μου επιασε τα ποδια με τα δυο του χερια και κατεβασε την φορμα μου. Τα χερια του ανεβαιναν και εφτασαν ψηλα αναμεσα στα ποδια μου. Με φιλησε παθιασμενα και επειτα συνεχισε στον λαιμο μου ενω ξαφνικα δυο δαχτυλα μπηκαν μεσα μου. Προσπαθησα να μην δειξω αμεσως ποσο πολυ μου αρεσε και το επαιξα αδιαφορη.
Εκει που πηγε να βγαλει την μπλουζα του, ενω το αυτοκινητο ειχε σταματησει, ανοιγει η πορτα.