Part 6 - Hoed

232 11 2
                                    

Heey allemaal!

Okee , ik kon gewoon niet langer wachten met dit deel te posten! Dus hier is het! Nog 1 like en ik upload het volgende deel !! :D

En speciaal voor @ DirectionerSamantha is dit deel van Melanie!!

~

*Melanie's POV*

Opeens kwam er heel veel licht in het kleine kamertje.

Een man kwam binnen.

Mijn ogen moesten een beetje wennen aan het licht, ik zat al een paar uur in het donker.

Ik probeerde te onderschatten hoe de man er uit zag, maar ik zag alles wazig.

-"Hallo?"

Geen antwoord.

De schim kwam dichterbij en voelde mijn haar.

-"Wat doe je?! Laat me er uit! Waar ben ik?!"

Ik probeerde op te staan van het bed, maar de man pakte mijn schouder vast en dieuwde me weer op het bed.

Toen zag ik het.

Hij...

Hij had...

Hij had een h...

Hoed op.

Nee.

Dit kon gewoon niet waar zijn.

Het kon gewoon niet. Maar toch was het zo. Waarschijnlijk stond mijn stalker nu voor me, en had hij me ontvoerd. Hoe dan? Ik... Ik was toch alleen maar flauw gevallen...? Opeens dacht ik weer aan dat rare smaakje in het brood.

Ja! Dat was het. Iemand (mijn stalker misschien) had een slaapdrankje achtig iets in mijn brood gestopt!

Toen viel ik flauw, of in slaap, en had deze man me ontvoerd. Zo moet het zijn gegaan, alle puzzelstukjes passen in elkaar.

Mijn ogen waren alweer gewend aan het licht en ik zag hoe hij naar me grijnsde.

Langzaam liep hij naar de deur en deed hem dicht.

Klik.

Dat was een slotje die hij dicht klikte.

Hij draaide zich om en gooide zijn hoed van zijn hoofd.

-"Dus... Jij gaat mij vandaag even laten genieten jongedame!" Zei hij.

Ik schrok van die zin... Genieten.... Wat bedoelde hij?

Ik was zo dom dat ik niks snapte wat er gebeurde. Hoe kon ik dat nou niet doorhebben?

De man begon weer te praten.

-"Ik heet Thomas, maar jij mag me Tom noemen, knappe meid." Hij streelde mijn wang terwijl hij naast me op het bed ging zitten.

-"Ga weg, creep! Blijf van me af!" Ik sloeg zijn hand weg.

Thomas deed de rits van zijn broek open en trok hem toen naar beneden.

Verschrikt keek ik de andere kant op. Had hij een onderbroek aan? Ik wist het niet.

-"Kom hier, schatje!" Hij pakte mijn arm en begon mijn t-shirt omhoog te trekken.

-"Nee! Stop, laat me los! Alsjeblieft hou op!" Mijn ogen werden vochtig en snel genoeg begon ik te huilen.

Toen pas begreep ik het.

Alles.

Die man, Thomas,

wilde me verkrachten.

Ik, Melanie, was beland in de ergste nachtmerrie van elk meisje op aarde. Met 14 jaar. Waar had ik dit aan verdiend? Had ik ooit iets gedaan wat zo slecht was, waardoor dit me werd aangedaan?

Ik sloot mijn ogen, en ondertussen ritste Tom mijn broek open...

~

Oeeeehh cliffhanger....

Nog 1 like hea! Dus fan me, like & comment!

Xoxooxxo

StalkerWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu