Bir ramazan günüydü.Kuzenlerimin yanina gitmistim.Orda kalmayi planliyordum.Zaman gecmek bilmiyordu bir türlü.Sonra disarda top oynamaya karar verdik.Aradan 1 saat sonra hava bozmaya basladi.Biz oynamaya devam ettik.Birden yagmur yagmaya basladi ve gittikce hizlaniyordu.Hava kararmak uzereydi.Biz kosarak eve dogru giderken 3-4 tane kopeklerle karsilastik.Hava kararik oldugundan tabii bide korkuda var biraz.Bunun yuzunen evin yolu uzadi.Neyse oyle boyle eve ulastik.Salonda dinlenmeye basladik.Aksilikler beni hic birakir mi?Televizyon bozulmus.Sonra aklima fikir geldi."Madem Tv bozuk bizde pc den film izleriz."dedim.Film korku filmiydi.Saat 11.00 kadar izledik.Filmin etkisinden hafif bir tırsma var tabii.Yatma vakti geldi ve biz uyuyamadik.Yattigimiz oda cati kati ve kuzenimle ayni odada yatiyoz.
Tırsdık mıstık ama uyuduk.Tam ruyaya daliyodum ki bir simsek cakti.Anam avradim ölsün bizim odaya yildirim dustu sandim.o gurultuyle pencere bozuktu acildi.Acilmasiyla bir ruzgar esti,cereyandan kapilarin hepsi carpti.korkudan kuzenim ustume atladi.bende can havliyle asagi kata kosmaya basladim.Onde ben,arkada kuzenim merdivenler den kosarak iniyoruz.Saat 2 veya 3 civari oldugundan herkes ne oldugunu anlamadi.Merdivenlerde kuzenim kayinca bana dogru dusmeye basladi.Bende ona takilip yuvarlandim.Ayagim cok feci bir sekilde burluldu.Sukur bir sey olmadi ama bende buyuk travma olustu.O gunden beri cati katinda yatamiyorum.
Sonu zannettiginiz kadar kotu olmasada benim icin cok kotuydu.İnsallah bir daha basima gelmez.Sonu biraz trol gibi oldu ama begendiyseniz oylamayi ve yorum atmayi unutmayin.